W
W&K
Vieras
harmittaa vaan ku olen oottanu näitä häitä jo kauan ja nyt sitten olenki kai töissä just sillo
Suorana haluisin nähdä mut veikkaan etten nää...ellen sitten töissä vahtaa telkkua mikä ei kyl sekään taida ihan onnistua ku korkeintaan hetken.Ehkä jos muutkin sit katsoo sen vihkimis osan ni mäkin voin...mut kivempi olis kotona katsoa.
Suorana haluisin nähdä mut veikkaan etten nää...ellen sitten töissä vahtaa telkkua mikä ei kyl sekään taida ihan onnistua ku korkeintaan hetken.Ehkä jos muutkin sit katsoo sen vihkimis osan ni mäkin voin...mut kivempi olis kotona katsoa.