tuleeko ne Williamin ja Katen häät perjantaina suorana vai koosteena ja mihinkäs aikaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja W&K
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

W&K

Vieras
harmittaa vaan ku olen oottanu näitä häitä jo kauan ja nyt sitten olenki kai töissä just sillo:(
Suorana haluisin nähdä mut veikkaan etten nää...ellen sitten töissä vahtaa telkkua mikä ei kyl sekään taida ihan onnistua ku korkeintaan hetken.Ehkä jos muutkin sit katsoo sen vihkimis osan ni mäkin voin...mut kivempi olis kotona katsoa.
 
[QUOTE="vieras";23663101]Ylellä tulee suorana alkaen joskus yhdentoista aikaan, maikkarilla tulee illalla kooste.[/QUOTE]

no tietysti,mahtaakohan se alku kestää miten kauan kun pääsen töistä 13.15 ja kotona olen 13.25.Voin kyllä lähteä jo klo 13 teen sitten ma ton vartin takasi.Mut taitaa se vihkimisosa olla sit jo menny...
 

Yhteistyössä