Tuleeko siitä aina ilmoitus, jos veronpalautukset viel ulosotto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Velallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Velallinen

Vieras
Minulle olisi(?) tulossa palautuksia äitiyspäivä -ja vanhempainrahasta n 300e, ulosotossa on kuitenkii velkoja joten tuskimpa noita rahoja tililleni saan? Mutta miksi en ole saanut ilmoitusta palautuksien perinnästä?

Oletteko muut jotka samassa tilanteessa saaneet? Ja siis viekö ulosotto nuokin palautukset jotka eivät ole työstä saatu?

Tulee ilmoitus.

mutta jos velkojat ei ennen palautus päivää käännä perintää takas uo.hon niin voit saada rahat itselle.

t. jäi palautuksista uo.n jälkeen 40e, seuraavana vuonna sain itsellen koko palautukseni 700e, vaikka senttiäkään en ollut velkoja lyhentänyt vuoden aikana

Okei, tuossa mun palautuspaperissakin lukee että ne maksettaisiin mun omalle tilille, mutta joo en kyllä juhli vielä koska en usko että niitä tililläni näen. ihmetyttää vain kun ei ole ilmoitusta tullut, ainakaan en ole postin seassa semmoista huomannut. no, sen näkee muutaman päivän päästä sitten.

olen iloinen että viimeiset 4 vuotta on ulosotto vienyt veronpalautukset, jotka olleet parhaimmillaan 900e, menee juuri velkojen lyhentämiseen kuten on tarkoituskin. Tänä vuonna ulosotto vie 560e ja velat lyhenee. Ilmoitus on aina tullut jo marraskuun loppupuolella.

Minulle olisi(?) tulossa palautuksia äitiyspäivä -ja vanhempainrahasta n 300e, ulosotossa on kuitenkii velkoja joten tuskimpa noita rahoja tililleni saan? Mutta miksi en ole saanut ilmoitusta palautuksien perinnästä?

Oletteko muut jotka samassa tilanteessa saaneet? Ja siis viekö ulosotto nuokin palautukset jotka eivät ole työstä saatu?

mulla sama tilanne en ole saanut tänä vuonna ulosotosta perintäkirjettä..'
edellisinä vuosina kyllä olen..ja olen kotihoidon tuella ...

Jos ulosotossa niin veron palautukset automaattisesti ulosottoon.

Yhteistyössä