T
työläinen-
Vieras
Ottaa taas päähän tän päivänen. Mulla oli pieni kahvitauko töissä vielä pitämättä jonka olisin pitänyt töiden lopuksi (n.10 min). Ja sitten, olisi varmaan tarvinnut vielä jäädä hoitamaan yksi työtehtävä toiseksi 10 minuutiksi kun työkavereilla oli niin paljon muita hommia. Ja kun meidän firmassa ei annettaisi mieluiten ylitöitä tehdä. Ja ihmiset aloittavat työnsä vähintään 5 minuuttia ennen varsinaista työtä.
Ja siis tällästä sattuu usein. Usein päivä venyy sen viimeisen kahvitauon ohitse eli melkein aina tulee tehtyä 5-10 min ylityötä. Ja sitten tosiaan tänään olisi nyt tarvinnut varmaan tehdä tuota vapaaehtoistyötä periaatteessa 20 min. niin rupee niin paljon ärsyttämään. Siellä ne nyt ajattelevat ja puhuvat pahaa, vaikka pidän oikeuksistani kiinni.
Huom! Olen kerran ollut myöhässä vain pari minuuttia ja siitä tuli heti sanomista. Joten en kyllä itsekkään rupea joustamaan jos esimieskään ei jousta.
Kysynkin, onko muilla työpaikoilla samanlaista? Mitä mieltä olette tästä?
Ja siis tällästä sattuu usein. Usein päivä venyy sen viimeisen kahvitauon ohitse eli melkein aina tulee tehtyä 5-10 min ylityötä. Ja sitten tosiaan tänään olisi nyt tarvinnut varmaan tehdä tuota vapaaehtoistyötä periaatteessa 20 min. niin rupee niin paljon ärsyttämään. Siellä ne nyt ajattelevat ja puhuvat pahaa, vaikka pidän oikeuksistani kiinni.
Huom! Olen kerran ollut myöhässä vain pari minuuttia ja siitä tuli heti sanomista. Joten en kyllä itsekkään rupea joustamaan jos esimieskään ei jousta.
Kysynkin, onko muilla työpaikoilla samanlaista? Mitä mieltä olette tästä?