Tuleeko teidän lapsien päiväkoti joulujuhlaan nyksä ja eksä uusineen puolisoineen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiihuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jiihuuu

Vieras
Tällaista tässä olen mietiskellyt. Että se tilaisuushan on kaikille, ketkä vaan haluaa tulla. Minä haluiaisin ottaa minun mieheni sinne mukaan, joka on todella paljon lapseni elämässä. Mutta voi olla, että lapsen isäkin sinne tulee (tuskin oman naisensa kanssa, se vissiin vihaa meidän lasta) mutta siis onko se ihan ok, että siellä on myös tällaiset henkilöt juhlassa mukana?

Eikö se riitä jos sinne menee sit vain äiti? Kai siellä on rajalliset tilat ettei ihan koko sukua mummoineen ja kummeineen ole mahdollista mennä katsomaan juhlaa.

Minulla kokemusta tällä hetkellä seitsemän vuoden ajalta pph-, päiväkoti- ja koulujuhlista, enkä ole koskaan nähnyt tuollaista kokoonpanoa. Mutta eiköhän tuo sallittua ole. Yleensä juhlissa lapsella vain yksi vanhempi.

Kyllä minä olen miehen mukana ollut hänen lastensa joulu- ja kevätjuhlissa. On siellä myös yleensä ollut hänen ex emäntä (lasten äiti) ja joskus hänenkin miehensä. Entä sitten? Meikäläiset onneksi ihan väleissä keskenään ja itse ajattelen niin että se on lapsille tärkeää että ne tärkeät henkilöt ovat siellä paikalla. Kyllä minä hlauan näissä tapahtumissa olla mukana.

Lapseni on siinä onnellisessa asemassa että juhliin tulevat vain äiti ja isä jatka ovat yhdessä. Jos oltaisiin erottu niin juhliin olisi tarpeen tulla edelleen äiti ja isä, toki kumpikin halunsa mukaan. Nyksät eivät olisi tervetulleita.

Yhteistyössä