Tuleekohan H&M:n lasku tässä kuussa vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta kuu loppuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta kuu loppuu

Vieras
Tilasin 3. päivä tätä kuuta H&M:ltä vaatteita, laskua ei kuitenkaan näy vieläkään ja keskiviikkona on jo 30.päivä. Tuleekohan se lasku tässä kuussa ollenkaan? Mietin että jos on eksynyt postissa. H&M:n sivuilta ei näe milloin lasku tulee.

[QUOTE="vieras";25121113]Siis tiliasiakkaaksi vai? Kun maksaa eräpäivään mennessä vähintään 10e, siirtyy automaattisesti tiliasiakkaaksi.[/QUOTE]

siis ennen olen aina ottanut postiennakon ja nyt haluaisin laskun. eli miten toimin?

Tsekkaa sieltä omilta sivuiltasi H&M:n nettisivuilta. Katsot sieltä kohdan laskuni tms. Sieltä näet, onko tässä kuussa sulle lisätty laskutuslisä.

Ei siellä oo mulla kohtaa "laskuni", siellä on vaan kohta "tilini" ja siellä ei lue laskun päiväystä, vaan tilitapahtumat eli milloin on ostanut ja millä summalla. En ole koskaan ryhtynyt tiliasiakkaaksi ja olen aina maksanut laskuni ajoissa, ja silti on tuo "tilini"-juttu tuolla eikä lasku. Viimeksikin ruksasin kohdan lasku.

[QUOTE="aloittaja";25121163]Ei siellä oo mulla kohtaa "laskuni", siellä on vaan kohta "tilini" ja siellä ei lue laskun päiväystä, vaan tilitapahtumat eli milloin on ostanut ja millä summalla. En ole koskaan ryhtynyt tiliasiakkaaksi ja olen aina maksanut laskuni ajoissa, ja silti on tuo "tilini"-juttu tuolla eikä lasku. Viimeksikin ruksasin kohdan lasku.[/QUOTE]

Ootas, mä käyn tsekkaamassa mitä mulla lukee.

[QUOTE="aloittaja";25121163]Ei siellä oo mulla kohtaa "laskuni", siellä on vaan kohta "tilini" ja siellä ei lue laskun päiväystä, vaan tilitapahtumat eli milloin on ostanut ja millä summalla. En ole koskaan ryhtynyt tiliasiakkaaksi ja olen aina maksanut laskuni ajoissa, ja silti on tuo "tilini"-juttu tuolla eikä lasku. Viimeksikin ruksasin kohdan lasku.[/QUOTE]

Joo, mullakin lukee "tilini", vaikka olen aina käyttänyt pelkkää laskua. Se ehkä tarkoittaa enemmänkin sitä "ostostiliä", eli sinne kertyy ne kuukauden aikana tehdyt ostokset. Mulla lukee siellä näin:

"15-11-2011 Erääntyvä saldo xxx €" ja sen alla 15-11-2011 "Laskutuslisä xxx €" -> mulle onkin tässä kuussa tullut lasku, jonka olen jo maksanutkin. Sit kun se maksu kirjautuu niitten järjestelmään, niin sinne tulee se " Suoritus xxx €". Eli jos sulla lukee näitten puhumiesi ostoksien kohdalla vasta "päivämäärä, Ostot, xxx €", saat laskusi ensi kuussa.

Yleensä ne tekee ne laskut puolessa välissä kuuta, eli vähän sen jälkeen kantsii käydä katsomassa, onko lasku tulossa.

Mä odotin ja odotin laskuani ja kun se vihdoin tuli, oli se jo muistutuslasku, johon tuli 5 € ylimääräistä maksettavaa. Voi vittu kun mulla menee hermot elloksen ja henkkamaukan laskusekoiluihin. Heti menee vaikeaksi jos palauttaa jotain tilauksestaan.

Yhteistyössä