[QUOTE="aloittaja";25121163]Ei siellä oo mulla kohtaa "laskuni", siellä on vaan kohta "tilini" ja siellä ei lue laskun päiväystä, vaan tilitapahtumat eli milloin on ostanut ja millä summalla. En ole koskaan ryhtynyt tiliasiakkaaksi ja olen aina maksanut laskuni ajoissa, ja silti on tuo "tilini"-juttu tuolla eikä lasku. Viimeksikin ruksasin kohdan lasku.[/QUOTE]
Joo, mullakin lukee "tilini", vaikka olen aina käyttänyt pelkkää laskua. Se ehkä tarkoittaa enemmänkin sitä "ostostiliä", eli sinne kertyy ne kuukauden aikana tehdyt ostokset. Mulla lukee siellä näin:
"15-11-2011 Erääntyvä saldo xxx " ja sen alla 15-11-2011 "Laskutuslisä xxx " -> mulle onkin tässä kuussa tullut lasku, jonka olen jo maksanutkin. Sit kun se maksu kirjautuu niitten järjestelmään, niin sinne tulee se " Suoritus xxx ". Eli jos sulla lukee näitten puhumiesi ostoksien kohdalla vasta "päivämäärä, Ostot, xxx ", saat laskusi ensi kuussa.
Yleensä ne tekee ne laskut puolessa välissä kuuta, eli vähän sen jälkeen kantsii käydä katsomassa, onko lasku tulossa.