Tuleekohan musta ihan liian ylihuolehtivainen äiti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Tuleekohan musta ihan hermoheikko, kun noi lapset alkaa sitten vuosien päästä ravata tuolla "kylillä"...

Kun nyt musta tuntuu ihan kauheelta päästää tuo 6v tuohon vajaan 300m päähän yksin käveleen kaverilleen tai edes kaveriensa kanssa... Mä katson pitkään perään, kun menee ja vielä soitin sen kaverin äidille että tulikohan meidän poika sinne jo...
Miten kauheeta se onkaan, kun ne kasvaa ja lähtevät vielä pidemmälle.

Musta tulee varmaan ihan vainoharhainen... Onko kukaan muu??
Pliis, olkaa edes joku!!!

Minä olen... :( Mutta teen koko ajan parhaani, etten hössäisi tuon vaivalla saadun ainokaisen ympärillä ylihuolehtivana kanaemona... :) Tänään nti 10v pyöräili kaverin kanssa 5 km ratsastuskoululleen (oli lähtenyt jo klo 8, sattuneista syystä koulu pari pv kiinni) ja olivat siellä iltaan saakka. Olivat käyneet kaupasta omilla rahoilla lämmitettävät ateriat ja muutakin evästystä. Nyt on kaverilla yötä. Ne kasvaa, ne kasvaa- ja joskus sitä on pakahtua huolesta, kun ei voi olla koko ajan suojelemassa. Siipien pitää antaa kasvaa, vaikka ne siivet niin pienoisilta vielä vaikuttavat, näin äidin sydämellä ja silmillä katsottuna...

Joo, kyllä minäkin mieluummin huolehdin kun sitten harmittelen jälkikäteen. Kaikkeahan voi toki sattua, vaikka kuinka huolehtisi, mutta ei ainakaan tarvitse ajatella, etten tullut neuvoneeksi tms.

Ja tosiaan, kaikenlaisia pöpejä (sekakäyttäjät ym. ) liikkuu ympäriinsä. Kuinka opettaa lapselle, että ihmisiä ei atrvitse pelätä-mutta kaikki ihmiset eivät välttämättä haluakaan hyvää lapsille...

Yhteistyössä