tuleeks kellään huono olo kun on tietokoneella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mistähän tää johtuu ku toosi usein mulle tulee ihan hirvee olo kun oon koneella...siis tosi huono olo, eikä aina tarvii olla edes kovinkaan kauaa tässä.... huoh, vähän kyl tympäsee kun ei voi tässäkään olla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistähän tää johtuu ku toosi usein mulle tulee ihan hirvee olo kun oon koneella...siis tosi huono olo, eikä aina tarvii olla edes kovinkaan kauaa tässä.... huoh, vähän kyl tympäsee kun ei voi tässäkään olla...

Ai siis fyysisesti yrjö olo vai huono omatunto, että on koneella? Ei tule yrjö olo eikä kyllä omatuntoakaan kolkuttele. Olen mielestäni nämä vapaahetkeni ansainnut täysin.

siis ihan yrjö olo, siis oksettaa, huimaa, siis niinku tosi oksettava olo! ei mullakaan omatunto kolkuttele, saa kai sitä omaa aikaa kuluttaa miten tykkää, mut ku ei tässäkään enään kai voi olla kun tulee niin heikotus olo, yööök

siis ihan yrjö olo, siis oksettaa, huimaa, siis niinku tosi oksettava olo! ei mullakaan omatunto kolkuttele, saa kai sitä omaa aikaa kuluttaa miten tykkää, mut ku ei tässäkään enään kai voi olla kun tulee niin heikotus olo, yööök

Voisiko sulla olla hartiat niin jumissa, ettei aivot saa tarpeeksi verta+happea koneella ollessa? Ainakin tuo huimaus viittaisi siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni (harmaana):

Voisiko sulla olla hartiat niin jumissa, ettei aivot saa tarpeeksi verta+happea koneella ollessa? Ainakin tuo huimaus viittaisi siihen.

Mulla jotenkin tuo teksti meinaa hyppiä, niin se varmaan tekee ja sit just nuo jumissa olevat hartiat!!

mulla tulee just tollanen olo, ja mulla johtuu kyllä ihan siitä, että niska-hartiaseutu on lukossa... menee just tästä surffailusta. Pitäisi pitää taukoja ja venytellä! Ja yksi juttu; syödä ja juoda.. nekin unehtuu kun tässä tulee istuttua väliin tunteja perätysten. Pidäpä pidempi takuko, juo paljon ja venyttele. Käy lenkillä! Ja tee jatkossa päätös josta pidät kiinni; maks puoli tuntia kerrallaan koneella, sit teet jotain muuta...

Tarkista istuma-asento ja työasento. Venytä niskaa ja pyörittele päätä ja hartioita. (=veri ei kierrä).

ja sit käy optikolla tarkistuttaa näkö. Millanen näyttö teillä on? Vanhat tuppaa välkkymään niin paljon, että ne aiheuttaa helposti tota.

Yhteistyössä