Tuleeks muillakin vauvan kakki aina selkään? ;D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
:laugh: hemmetti. Tyty(6viikkoa) tossa taasen vääntää sitterikakat ja kun sen nostaa siitä niin kakki läpi ja selkään asti :D . Tulee joka päivä. Joskus sylissä kakkii kakat ja nekin monesti menee yli. Riippuu aina missä se silloin makaa, että mihin se kakki nousee...tai mille puolelle kroppaa.
Pampersit käytössä ja mun mielestä riittävän kireellä.
Kohta vaihtaan herkut :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Melkein voin sanoa että vain kun on oltu mahataudis, ei muuten. Mutta meillä käytetäänkin liberoita :whistle:

Mä tykkään liberosta mutta meidän lähikaupassa ei oo tolle sopivaa kokoa liberossa :/

Mikäs se koko pitäs olla, onko 5-8kg liian iso? Ja vastaavasti se edellinen koko liian pieni?

Tytöllä kävi niin aina silloin tällöin. Paras kerta oli päiväunilta kun heräsi ja hain sängystä niin oli pakko nostaa lakanan kera kun oli sitten hiukset ja kaikki sinapissa.... Oli sangen liukas tapaus :laugh:

Juu juu. harmittelin valkoisia bodeja ku niihin jäi läiskät. meidän neiti ainaki söi niin paljon et sit kakkaski isoja kasoja:) ja mä käärin se bodyn helman rullalle niin ei sotkenut koko tyttöä. en muista oliko molemmil tytöil näin. tais olla. pidin kyl suht löysällä vaippaa tai omast mielest sopivalla. pelkäsin ain et vaippa kiristää pikkusen vatsaa.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Melkein voin sanoa että vain kun on oltu mahataudis, ei muuten. Mutta meillä käytetäänkin liberoita :whistle:

Mä tykkään liberosta mutta meidän lähikaupassa ei oo tolle sopivaa kokoa liberossa :/

Mikäs se koko pitäs olla, onko 5-8kg liian iso? Ja vastaavasti se edellinen koko liian pieni?

Eiku muistinkin että Daily oli se mikä oli väärän kokosena mut Libero hyvä mut kalliimpi ku pampers, siksi otan aina sen pampersin.

Aluksi tuli kyllä kummallakin, mutta ei enää vähään aikaan ole sellasta tapahtunut. :) Eilen poika kyllä sotki. Vaihdoin vaipan liian aikaisessa vaiheessa, ei ollut kaikkea vielä kakannu. Sain sitte kahdet kakat päälleni ja kolmet pissat, hiphei... Mattokin sai osansa, samoin poika ite.

Yhteistyössä