tulekoohan noista meidän lapsista normaaleja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullua

Vieras
tytöstä ainakaan.mies on taas parina viikonloppuna tempassut niin mahtavat jutut että.
viime viikonloppuna oltiin reissussa ja pysähdyttiin yhteen kyläpaikkaan.no ketään siellä ei ollut kotona ja jatkoimme matkaa.jonkun ajan päästä poika roikkui turvaistumesta eli oli jo pihalla päästänyt itsensä irti,tytöllä oli turvavyö kiinni.itse on huomannut siellä pihalla mitään(olisi kyllä pitänyt).mies kun sai sellaiset raivarit että poikaa koitti tipauttaa jalkatilaan kaartamalla autoa soramontulle kääntyen "että oppii pitämään turvavyötä" tuumasi.
minä olin koko ajan että hä,olisi voinut pysäyttää pysäkille ja olisin laittanut sen turvavyön pojalle.
tyttö sanoi kun isä pysäytti auton montulle että mekin tulemme mukaan ja aukaisi turvavyön.herra raivohullu aukaisi tytön puolen oven ja riuhtaisi turvavyöstä niin että meidän 4 v neiti tippui sinne sepelille ja pojalle se meni laittamaan turvavyön kiinni.tyttö vaan istui ja itki turvavyö mahan ympärillä.

minä huusin kuin palosireeni ukolle ja juoksin nostamaan(olen viimesilläni raskaana)tytön pois ja oikein autoon.tämä herra vaan pollistelee että en minä tiennyt että se on vöissä kiinni ja minua moitti kun minä huusin sille..

no huono huumorista jatkoa..
eilen se pipi pää tulee töistä,syö,menee paskalle.meillä yksi vessa ja minä koneella.tyttö pyytää toistuvasti että pääsee vessaan kun kakattaa.oletan että herra kuulee ja tajuaa.viidennen pyynnön jälkeen huudan että päästää tytön vessaan (se vain vihelteli siellä).no arvatenkin tytöllä oli mennyt kakka housuun,ukko vaan tuumaa "minä luulin että ei sillä ole oikea hätä"
sitten se ilkeää tuumata että oli siinä isänkin vikaa.ihan niinkuin se lapsen vika olisi.
minä lahdin kaupasta myöhemmin hakemaan karkkia ja kysyin että laitanko saunan päälle.puhelin jäi kotiin ja poikkesin vanhempien luona siinä samalla.tähän reissuun meni puoli tuntia.mies tulee ovelle vastaan että miksi puhelin ei ole matkassa,missä olet ollut,katso silmiin kun vastaat ja ei uskonut kun sanoin.
meillä on viime syksynä ollut ero lähellä ja sitä luottamus pulaa mutta asiat saatiin sovittua ja kaikki ollut tähän asti hyvin mutta ny kun syksy tulee niin ukko manaa jatkuvasti että minä lähden kun on syksy,sinä olet outo kun on syksy.no kieltämättä tulee outo olo kun kuulustelu odottaa kun kaupassa pyörähdän.
no otin puhelimen ja soitin äidilleni että olenhan ollut siellä ja laitoin vielä kaijuttimen kautta kuulumaan.
meni mies noloksi.ei tullut meidän kanssa saunaan ja istui pitkään siellä.pyyti se anteeksi mutta..

meillä on ollut ongelmia ja apua haettiin niihin silloin.nyt taitaa olla taas paikka että pitää ulkopuolisen puuttua asiaan.epäilen että tämä suma taas alkaa kun mies väsyy töissä(ajaa rekkaa)työnantaja tahtoo huutaa miehelle.viime vuonna oli perhe tutulle töissä ja siellä meni huonosti ja nämä ongelmat+ minun loppuun palaminen teki meille melkein eron.

tuskin kukaan jaksaa lukea tai kommentoida mutta pakko purkaa ajatus ettei ukolle mene ja huuda.

Joo toi hymiö tulee jostain syystä kun heti ä:n perään laittaa sulut eli pitäs olla völi lyönti ennen niitä sulkuja.

Onhan se hyvä että saa jonnekin purkaa pahaa oloaan se helppottaa oloa kummasti.
Puhu murheistasi neuvolassa ne voi ohjata teidät ammatti ihmisen puheille se auttaa kummasti kokemusta on. Ja jos olette jo käyneet aikasemminkin niin ei ole varmaan vaikea mennä uudestaan meillä kun ei miestä saas sinne villit hevosetkaan on niin supisuomalsinen mies ettei ulkopuolisille ongelmista puhuta.

Oikein paljon voimia sinulle :hug:

Exäni suhtautui suunnilleen yhtä pitkäpinnaisesti lapsiin ja siitä syystä ei heitä paljon hoitanutkaan :ashamed: oikeasti ei osannut yhtään suhtautua uhmaikiin tai mihinkään kiukutteluun - ei ollut kerran laskenut poikaa pissille enää, kun olivat nukkumaan menneet ja ihan mitä vaan...

Ero vaan, ei mitään muita vaihtoehtoja edes ole, mies ei muutu se on varmaan...

En jaksanut kaikkea lukea enkä ymmärtänyt puoliakaan kun oli niin sekavaa tekstiä....Kannattais teksti aina lukea ennenkuin sen lähettää.
Tsemppiä nyt kuitenkin sulle,sitä kai sä haluat muiden sulle toivottavan.

minä olen miettinyt että onko sillä jotain mielenterveys ongelmia kun välillä ne jutut on niin jotakin ihmeellistä.ja taas kun on alkanut purnaamaan työnantajasta niin sillä kotona alkaa heittään varsinkin tuon tytön kanssa.oon miettinyt että onko se niin kiero et kostaa mulle tytön kautta kun tuolla tytöllä on sairaus ja se on silleen saanut huomiota minulta enemmän vai onko sillä hienosti sanottuna työ uupumus.

Aika pahalle kuulostaa... Kyllä varmaan kannattaa hakea apua, miehelle, koko perheelle, ennenkuin sattuu mitään pahempaa :/

Mitä sitten kun pienikin syntyy? Jaksatko katsella moista touhua? Voitko lainkaan luottaa mieheesi, olla siis varma ettei se "pimahda totaalisesti"? Jääkö hän lasten kanssa kotiin kun menet laitokselle?

Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Kuutäpläpirkko:
Aika pahalle kuulostaa... Kyllä varmaan kannattaa hakea apua, miehelle, koko perheelle, ennenkuin sattuu mitään pahempaa :/

Mitä sitten kun pienikin syntyy? Jaksatko katsella moista touhua? Voitko lainkaan luottaa mieheesi, olla siis varma ettei se "pimahda totaalisesti"? Jääkö hän lasten kanssa kotiin kun menet laitokselle?

Voimia!

en jaksa katsoa kun tyttöön purkaa kaikki vihat.sille kun ei taas kestä puhua mitään,alkaa vain viheltelemään päälle ja mitätöi toisen sanat.ei kestä sitä että siinäkin voi olla vikaa.enkä voi takuuseen mennä ettei pimahda lopullisesti.mummu hoitaa onneksi lapset mutta ei ole kiva kun tullaan vauvan kanssa kotiin niin piru on kotona

meillä kans mies saa toistuvasti raivonpuuskia, ärräpäät lentelee, nimittelee kusipääksi, jne... Selvästi on masentunut mutta apua ei lähde hakemaan. Sit vielä sukulaiset (miehen puolelta) pommittaa kun pitäis tehdä sitä ja tätä ja puuttuvat tekemisiin ja tekemättä jättämisiiin ja mies ei uskalla/ osaa sanoa vastaan. Mulle sitten kiukkuaa ja raivoaa ja purkaa pahaa oloaan. Ja jotta kaikki olisi vielä "täydellistä" niin miehellä vielä kaiken muun lisäksi paha alkoholiongelma, ts. kaljaa lipittää päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä kans mies saa toistuvasti raivonpuuskia, ärräpäät lentelee, nimittelee kusipääksi, jne... Selvästi on masentunut mutta apua ei lähde hakemaan. Sit vielä sukulaiset (miehen puolelta) pommittaa kun pitäis tehdä sitä ja tätä ja puuttuvat tekemisiin ja tekemättä jättämisiiin ja mies ei uskalla/ osaa sanoa vastaan. Mulle sitten kiukkuaa ja raivoaa ja purkaa pahaa oloaan. Ja jotta kaikki olisi vielä "täydellistä" niin miehellä vielä kaiken muun lisäksi paha alkoholiongelma, ts. kaljaa lipittää päivittäin.

meillä on muuten tuo kalja kanssa kehissä.eilen taas nakkasi et kaljaa hakea et voi bb:tä katsoa,alkoi tekemään mieli kun näkyi lapin kullan mainos.eli koko ajan lipittäisi mutta sen se tietää että jos kaljaa kotiin tuo joka päivä,minä häivyn.mut joka päivä vihjaa kuinka tekee olutta mieli.jos ostan itselleni alkoholittoman oluen niin se roikkuu jääkaapilla niin pitkään että mulla menee hermot ja annan sen juoda sen.

Yhteistyössä