Hae Anna.fi-sivustolta

Tuleminen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä vierailija, 13.07.2019.

1. vierailija Vierailija

Tarkoittaako hyvän ja onnistuneen elämän saavuttaminen sitä että ihminen on tullut joksikin, esim rehelliseksi poliisiksi, hyväksi äidiksi, yrittäjäksi tms?

2. tulin uskoon Vierailija

Olen tullut uskoon kymmenen vuotta sitten, se tapahtui täysin yllättäen, kun Pyhä Henki tuli päälleni ja sain valtavan herätyksen. Aloin oitis ylistämään Jumalaa, jota kesti neljä päivää. Uskoon tuleminen muutti koko elämäni täydellisesti. Löysin Totuuden.

3. vierailija Vierailija

SE on upeaa että joku saa herätyksen noin vaan itsellä vei koko elämän tämnne saakka mies 82 v istse 72 v ja enkelit näyttäytyi mulle vuonna 60 joten kaikki on luojajn tekemää

4. tulin uskoon Vierailija

Ei se ihan noin vaan minullekaan tullut, nimittäin uskoontulo. Se vei vuosia ja vuosia, melkein koko elämäni minäkin olin etsinyt Totuutta, milloin mistäkin. Mutta etsivä löytää, sanoo Raamattu. Ei ole koskaan liian myöhäistä, olit sitten 82v. tai vieläkin vanhempi. Uskoon tuleminen on Jumalan hyvä työ meissä, emme omilla teoillamme sitä voi saavuttaa.

5. vierailija Vierailija

Omista teoista alotuksessahan on juuri kysymys, ei uskoon tulemisesta...

• Tykkään Tykkään x 1
  6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Mun mielestä se tarkoittaa sitä että on itse tyytyväinen elämäänsä, on saanu muotoiltua oman näköisensä elämän. Siis jos katsotaan niin että se elämä on omalta kantilta katsottuna hyvä ja onnistunut. Elämä voi olla hyvä ja onnistunut muiden kantilta katsottuna vaikka itse eläjästä ei tuntuisi niin. Jos esim. uhrautuu koko ajan toisten puolesta ja panee kokoajan oman hyvinvointinsa toiselle sijalle. Sit toki voi olla niinkin että itse kokee elävänsä hyvää elämää mutta aiheuttaa toisille pahaa.

Hyvä elämä joka olis itse sen eläjän ja suurimmalta osilta muidenkin kantilta hyvä ois kai semmonen jossa eläjä kokee elävänsä itselleen oikeanlaista elämää eikä suuremmin vahingoita toisiakaan.

• Tykkään Tykkään x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri