Tulevan lapsen isyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Laina"

Vieras
Hei! Mieltäni painaa tulevan lapseni isyys. Viimeiset kuukautiseni alkoivat 22.5.08, sitä edelliset 24.4 ja 26.3. Laskettu aika on 25.2.09 (tosin 1. ultrassa sikiön koko viittasi kolmea päivää myöhempään laskettuun aikaan). Elän vakituisessa parisuhteessa ja olimme mieheni kanssa yhdynnässä kesäkuun ensimmäisen kahden viikon aikana useina päivinä (hedelmöittyminen luultavasti tapahtunut 5.6 tienoilla laskurien mukaan). Tein kuitenkin hirvittävän virheen ja olin yhdynnässä 9.6 toisen miehen kanssa. Tässä ei tapahtunut siemensyöksyä sisääni, mutta harrastimme suojaamatonta seksiä muutamia tunteja sen jälkeen kun mies oli muuten saanut siemensyöksyn. Onko tässä siis mahdollista, että siittiöitä olisi tässä yhdynnässä tuon edeltävän siemensyöksyn jäljiltä joutunut sisääni ja isä olisi tämä toinen mies eikä oma mieheni? Olen pyöritellyt asiaa mielessäni jo pitkään ja pakko kysyä tätä asiantuntijalta.

Miltä lapsi näyttää? Vauvat ovat yleensä isänsä näköisiä, kaiketi biologinen juttu, jotta isä kiintyisi lapseen. Kun isähän ei koskaan voi olla 100% varma isyydestään, toisin kuin äiti. Vertaa miehesi ja lapsenne vauvakuvia. Onko samaa näköä?

Aika pieni todennäköisyys on, että lapsi olisi sen toisen. Mutta sitä en ymmärrä, kuinka voit elää tuon taakan kanssa? Siis että olet pettänyt. Itse en pystyisi.

[QUOTE="äiti";23482749]voi olla kumpi tahansa. Kannattaa tehdä dna testi niin saat varmuuden[/QUOTE]

näin. seksiä ilman ehkäisyä kahden miehen kanssa, isä voi olla kumpi tahansa.

Ultran mukaan hedelmöitys tapahtunut 8.6? Luulempa että oma ukkos on isä? Tosin toisen miehen isyyttä tuo ei kyllä sulje pois, sillä nuo mitat voi vähän heittääkin. Miten nuo vuodet on tuollaiset, jos kyse tulevasta lapsesta?

Luulen että toinen mies on lapsesi isä koska ennemmin kannattaa luottaa sikiön koko arvioon kuin kuukautisista laskettun LA:han. Silloinhan hedelmoittyminen olisi tapahtunut vasta 8-9.6 joten uskoisin että tämä toinen mies on lapsesi isä.

Miten lapsi voi olla tuleva, jos se on kuitenkin syntynyt jo 2 v sitten? Oletko kopioinut tämän tekstin jostain toisesta paikasta?

Asiaan... mua jäi kauniissa ja rohkeissa vaivaamaan asia, että miten sen Bridgetin lapsen isyys pystytttiin varmistamaan, kun sikiö on vielä mahassa? Lapsivedestä???

siis sulla on ollu kaksi miestä samaa aikaa..huh huh,miehesi pitäisi saada tietää asiasta.
jos on yhdessä jonkun kanssa niin silloin ei mennä toisen kanssa sänkyyn!

oothan miehellesi kertonut ettei välttämättä ole lapsen isä. julmaa antaa miehen odottaa vauvaa ja joskus syntymän jälkeen paljastaa ettei lapsi olekana hänen

Googlettamalla tuon tekstin selviää, että joku on kysellyt samaa asiaa jo vuonna 2008-2009, joten tämä tämänkertainen on tosiaankin keksitty juttu ja kopioitu jostain muualta.

Yhteistyössä