Moikka,
Mulla oli ilmotus tuolla meili-puolella. Oon 30 vee ja asun mun miehen kanssa Vuosaaressa. Ootan ekaa syntyväksi alkukeväästä.
"...Mitäs sitä osaisi kertoa tiivistetysti itsestään...olen puhelias, mutta ujo vieraitten kanssa, olen herkkä ja mietiskelevä, vaikka toki pinnallinenkin puoli löytyy...en käy töissä, en pidä urheilusta, ylipainoakin löytyy, synnytys pelottaa kauheasti, pidän leffoista tosi paljon...
Pohjimmiltani olen ehkä aika surumielinen, eli en mikään mieletön hauskanpitäjä vaan melko vakavaluonteinen, vaikka kai meistä kaikista on moneksi, varsinkin oikeassa seurassa.
En luokittele ihmisiä koulutuksen tai ammatin mukaan, mutta pidän kyllä ihmisistä, joista löytyy syvyyttä ja älykkyyttä, ja lähinnä sellaisista ihmisistä, joiden kanssa "synkkaa". Olen kuitenkin aina ollut aika valikoiva ihmisten suhteen, koska en yksinkertaisesti lämpene kelle tahansa. Tämän takia sosiaaliset verkostot ovat aina jääneet pieniksi. Harvan ihmisen kanssa olen koskaan päässyt pinnallista tasoa syvemmälle tasolle, ja pinnallinen taso ei kauheasti kiinnosta.
"kasva isoksi, älä aikuiseksi" kuvaa mun huumorintajuani mielestäni aika hyvin. Eli lapsenmielisyyttäkin löytyy...
Eli ota yhteyttä, jos siltä tuntuu!