tulevien ekaluokkalaisten äitejä?

29.10.2006
221
0
16
Millä mielin koulua aloittamassa?

Mua jännittää ihan hirveesti tuon meidän kolmosen koulun aloitus. 11. päivä alkais. Tyttö on tosi vilkas tapaus ja mietityttää että miten lähtee koulu sujumaan.

Tyttö itse on aivan innoissaan. Ostettiin juuri reppu ja koulutarvikkeita. Tänäänkin kulki päivän reppu selässä kun pitää esitellä sitä :D

12.8.2008, klo.9. Poitsu aloittaa luokkamuotoisessa erityisopetuksessa. Pieni luokka ja mukava muutamam vuos sitte valmistunut nuori ope. 3 tyttöö ja 4 poikaa luokalla.
Taitaa mua jänskättää enemmän kuin poikaa..

Penaalin + kumeja + teroittimen sai joululahjaksi (spiderman3).
Spiderman3 viivaimen + Repun (formula) sai helmikuussa 7v lahjaksi isältäni.
Enää tarviis hommata spiderman kyniä.
Farkut + t-paita ostettiin KappAhlista. ja Seppälästä pääkallo lippis.
Nyt kelpaa odotella koulun alkamista.

Meila tuplajännitystä ilmassa, koska neiti aloitta eskarissa eri päiväkodissa, missä on ennemmin ollut.

Meillä menee toinen lapsi nyt ekalle...Minullakin jänskättää kuinka lähtee sujumaan,on vilkas ja temperamenttinen tapaus!!!Itse lapsi on tosi innoissaan,reput ym.värmeet hankittuna...

Esikois- neiti aloittaa 12.8 klo 9, ja mä kettingöin itteni koulun aitaan snif :'( :D

On jännittän joo, mut eskari ollu koulussa ja suht kaikki eskarikaverit luokalla + pari kolme uutta. Ope ja koulu ja henkilölökunta ja piha tuttuja onneks. =)

Ai joo ja katotaan Kreetalta, josko löytyis kiva reppu, mut toisaalta vanhakin passaa.

Kellon sai tänään ja vielä pitäis hankkii koulupöytä + tuoli. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Pikkunen, pahnanpohjimmaisin lähtee koulutielle. Pillitän aivan varmasti. :'(
Muutoksia on muitakin tulossa syksyyn, mahdollinen muutto ja uusi vauva.

Luin vähän äkkiä ja ihmettelin että mikä uusi muutto ja mahdollinen vauva... :D

Onnea, johan sitä ollaan reippaita kun vielä tuolla tavalla uusia lapsukaisia saadaan! Varmaan tämä on jo kysytty täällä noin ziljoona kertaa, mutta mitenkäs on la:n laita eli milloin luvassa uusi ihminen maailmaan?

Meilläkin pikkuinen lähtee kouluun, reppu on jo mainoksesta katsottu, mutta kaupassa ei ole vielä sen tiimoilta käyty. Tutustumispäivä meni tosi hyvin keväällä, opettaja oli kiva ja ihan naapurissa on pari luokkakaveria, joten sillä tavalla on kiva tilanne. Eiköhän pikkumiehelläkin kivasti lähde menemään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Pikkunen, pahnanpohjimmaisin lähtee koulutielle. Pillitän aivan varmasti. :'(
Muutoksia on muitakin tulossa syksyyn, mahdollinen muutto ja uusi vauva.

Luin vähän äkkiä ja ihmettelin että mikä uusi muutto ja mahdollinen vauva... :D

Onnea, johan sitä ollaan reippaita kun vielä tuolla tavalla uusia lapsukaisia saadaan! Varmaan tämä on jo kysytty täällä noin ziljoona kertaa, mutta mitenkäs on la:n laita eli milloin luvassa uusi ihminen maailmaan?

Meilläkin pikkuinen lähtee kouluun, reppu on jo mainoksesta katsottu, mutta kaupassa ei ole vielä sen tiimoilta käyty. Tutustumispäivä meni tosi hyvin keväällä, opettaja oli kiva ja ihan naapurissa on pari luokkakaveria, joten sillä tavalla on kiva tilanne. Eiköhän pikkumiehelläkin kivasti lähde menemään. :)

Oletko sinäkin onnistunut missaamaan kaikki valitukseni tästä raskaudesta? :D Meillähän mennään jo viikkoja 30+4 ja laskettu aika on 7.10 B) :D
Ja ihan oikeesti, tähän raskauteen on kasaantuneet ihan kaikki vaivat suoraan oppikirjasta ja vähän päällekin. Sen siitä saa, kun uutta puskee wanhoilla päivillään. :D

Keskimmäinen aloittaa ekan luokan 7.8 =)

Tyttöä jännittää, lähinnä läksyt, koulu on eskarista jo tuttu :D

Äitiä ei oikeastaan lainkaan jännitä, tiedän että tyttö pärjää hyvin =)

Yhteistyössä