Olin ihan puulla päähän lyöty, kun kirjettä luin. Kun näin että kutsukortti häihin, aattelin heti että joku serkku. Morsiamen nimi oli kirjotettu vähän epäselvästi niin aloin sitte työllä ja tuskalla miettiä että kenen serkun nimi (30:sta) siinä on. Ei vain tullu yhtään R:llä alkavaa mieleen. Sitten hokasin että siinähän lukee Ritva*.
Anteeksi vain, mutta ensiajatus oli, että "Ritva?! se vanha akka, joka elelly villiä sinkkuelämää yli vuosikymmenenen?!" ei se siis oikeasti ole ku jotain 40 ja täälläki sen ikäisenä naimisiin menneitä niin pyydän kovasti anteeksi ensireaktiotani.. :ashamed: muutenki sellanen nainen etten uskonu,että se vielä toistamiseen naimisiin menee.
Sitten vielä sellanenkin juttu, että oletettavasti sinne nyt sais mennä koko perheen voimin. Ei ole mitkään "vain aikuisille"-häät kun kuoressakin luki "perh." Mutta, mutta. Kun kirkon ja juhlapaikan välillä on jotain tunnin ajomatka. :kieh: mieli tekis käydä jossain juhlissa nyt kesällä kun sattuu vielä samassa läänissäkin olemaan, mutta saankohan tuota miestä puhuttua mukaan kun se ei oikein perusta minun suvusta?
no peiliin saan siinä asiassa katsoa, kun olen aina hävenny sukuani niin että ole sille halunnu niitä esitellä. ja joskus tullu kirottua joitakin lähimpiä... Siellä häissä tietenkin joutuisin katselemaan kun äitini on kännissä :/ ja todennäköisesti tappelee ainakin yhden siskonsa kanssa...
Kannattaakohan lähteä kun sinne pitäis kaikille ostaa uudet vaatteetkin... haluttais nähdä serkkuja, muttei tätejä. enot vielä menettelis... toivoa saattaa että kaksi poliisi-enoa hillitsee siskojaan jonkin verran...
*nimi muutettu
Sitten vielä sellanenkin juttu, että oletettavasti sinne nyt sais mennä koko perheen voimin. Ei ole mitkään "vain aikuisille"-häät kun kuoressakin luki "perh." Mutta, mutta. Kun kirkon ja juhlapaikan välillä on jotain tunnin ajomatka. :kieh: mieli tekis käydä jossain juhlissa nyt kesällä kun sattuu vielä samassa läänissäkin olemaan, mutta saankohan tuota miestä puhuttua mukaan kun se ei oikein perusta minun suvusta?
Kannattaakohan lähteä kun sinne pitäis kaikille ostaa uudet vaatteetkin... haluttais nähdä serkkuja, muttei tätejä. enot vielä menettelis... toivoa saattaa että kaksi poliisi-enoa hillitsee siskojaan jonkin verran...
*nimi muutettu