Tuli kutsu tädin häihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Olin ihan puulla päähän lyöty, kun kirjettä luin. Kun näin että kutsukortti häihin, aattelin heti että joku serkku. Morsiamen nimi oli kirjotettu vähän epäselvästi niin aloin sitte työllä ja tuskalla miettiä että kenen serkun nimi (30:sta) siinä on. Ei vain tullu yhtään R:llä alkavaa mieleen. Sitten hokasin että siinähän lukee Ritva*. :o Anteeksi vain, mutta ensiajatus oli, että "Ritva?! se vanha akka, joka elelly villiä sinkkuelämää yli vuosikymmenenen?!" ei se siis oikeasti ole ku jotain 40 ja täälläki sen ikäisenä naimisiin menneitä niin pyydän kovasti anteeksi ensireaktiotani.. :ashamed: muutenki sellanen nainen etten uskonu,että se vielä toistamiseen naimisiin menee.

Sitten vielä sellanenkin juttu, että oletettavasti sinne nyt sais mennä koko perheen voimin. Ei ole mitkään "vain aikuisille"-häät kun kuoressakin luki "perh." Mutta, mutta. Kun kirkon ja juhlapaikan välillä on jotain tunnin ajomatka. :kieh: mieli tekis käydä jossain juhlissa nyt kesällä kun sattuu vielä samassa läänissäkin olemaan, mutta saankohan tuota miestä puhuttua mukaan kun se ei oikein perusta minun suvusta? :whistle: no peiliin saan siinä asiassa katsoa, kun olen aina hävenny sukuani niin että ole sille halunnu niitä esitellä. ja joskus tullu kirottua joitakin lähimpiä... Siellä häissä tietenkin joutuisin katselemaan kun äitini on kännissä :/ ja todennäköisesti tappelee ainakin yhden siskonsa kanssa... :whistle:

Kannattaakohan lähteä kun sinne pitäis kaikille ostaa uudet vaatteetkin... haluttais nähdä serkkuja, muttei tätejä. enot vielä menettelis... toivoa saattaa että kaksi poliisi-enoa hillitsee siskojaan jonkin verran...

*nimi muutettu

tottakai meette! Ja otatte sen sellaisena viihdyttävänä seurailuna että mitä tapahtuu. ;) Mitäs hävettävää sitä nyt toisten käytöksessä on, huolehtikoot jokainen itsestään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Mene vaan ja jätä miehesi kotiin lasten kanssa :D

hah! sen kun näkis! :laugh:
vois luulla että vielä imetän, kun olen nin täydellisesti kiinni tuossa vauvassa. Sitä ei muut halua hoitaa, vaikka on kohtuullisen helppo ja hyvän tuulinen vauva :whistle: mies ei ole ikinä osallistunu kummemmin vauva-ikäisten hoitoon ja 2,5 vuotiaaltaki pesee pyllyn vain jos ei millään kukaan muu pääse. se on ottanut viihdyttäjän ja kurinpitäjän roolin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:

vois luulla että vielä imetän, kun olen nin täydellisesti kiinni tuossa vauvassa. Sitä ei muut halua hoitaa, vaikka on kohtuullisen helppo ja hyvän tuulinen vauva :whistle: mies ei ole ikinä osallistunu kummemmin vauva-ikäisten hoitoon ja 2,5 vuotiaaltaki pesee pyllyn vain jos ei millään kukaan muu pääse. se on ottanut viihdyttäjän ja kurinpitäjän roolin.

No huhhuh... on siulkin mies :0

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

No sitä suuremmalla syyllä yrittäisin päästä YKSIN häihin. Mies lastenvahdiksi ja itse menojalka vipattamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja huuhkaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

No sitä suuremmalla syyllä yrittäisin päästä YKSIN häihin. Mies lastenvahdiksi ja itse menojalka vipattamaan.

No en todellakaan halua yksin sinne lähteä. ei kiinnosta ryypätä muutenkaan niin miksi sitte sukulaisten kanssa, joiden kanssa ei ole ikinä ollu kummoset välit.

Ja pääsyy, miksi haluan mennä sinne, on esitellä kuin ihanan suloiset lapset mulla on! :D :laugh:

Pari tätiä on muutes kauhistellu, että olen tehny LIIKAA lapsia. Kolme ei ole liikaa. Viisi olisi ehkä liikaa meidän taloudelle, muta haaveilen vielä neljännestä. :D

Mene lasten kanssa ja jätä ukon jäärä kotiin.
Ja lapset on aina hyvä tekosyy kaikkeen; lapsiin vdoten voit jättää kirkon väliin ja mennä suoraan juhliin, ne ei jaksa rullata autossa edestakaisin.
Lapsiin vedoten voit lähteä heti kun joku alkaa humaltua epämukavasti, eihän lasten tarvi sellaista kattella ja nukkumaankin niiden pitää päästä :D

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja lapset on aina hyvä tekosyy kaikkeen; lapsiin vdoten voit jättää kirkon väliin ja mennä suoraan juhliin, ne ei jaksa rullata autossa edestakaisin.
Lapsiin vedoten voit lähteä heti kun joku alkaa humaltua epämukavasti, eihän lasten tarvi sellaista kattella ja nukkumaankin niiden pitää päästä :D

Muuten hyvä, mutta milläs kyydillä mie sinne kuljen ja pois sieltä.. :whistle: Tämä on niitä hetkiä kun kaipailis sitä ajokorttia...

ja kyllä mie mielelläni tuota miestäkin esittelisin. Komistuu vain :D Kyllä mie sen vielä puhun lähtemään. Jussiin asti aikaa päättää. ja käytiinhän me toissakesänä miehen serkun häissä. olis aika käydä jonkun minunkin sukulaisen. Jätin vuos sitte kolmen serkun lakkiaisetki väliin kun en kehdannu/halunnu olla suuren sukuni keskellä, mutta nyt eri fiilikset...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Muuten hyvä, mutta milläs kyydillä mie sinne kuljen ja pois sieltä.. :whistle: Tämä on niitä hetkiä kun kaipailis sitä ajokorttia...

ja kyllä mie mielelläni tuota miestäkin esittelisin. Komistuu vain :D Kyllä mie sen vielä puhun lähtemään. Jussiin asti aikaa päättää. ja käytiinhän me toissakesänä miehen serkun häissä. olis aika käydä jonkun minunkin sukulaisen. Jätin vuos sitte kolmen serkun lakkiaisetki väliin kun en kehdannu/halunnu olla suuren sukuni keskellä, mutta nyt eri fiilikset...

No jos ei oo korttia, ei auta kun pakottaa ukko mukaan :D

Yhteistyössä