Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Meillä pojan tarhassa tehdään ruuat itse. Alusta loppuun.
Esim. marjakeitot on itse kerätyistä marjoista, lohi on kalastajalta suoraan ostettua jne..
Aina kaikissa on jotain ikäviä puolia, mutta suht tyytyväinen tuohon tarhan ruokapuoleen =)
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Meillä pojan tarhassa tehdään ruuat itse. Alusta loppuun.
Esim. marjakeitot on itse kerätyistä marjoista, lohi on kalastajalta suoraan ostettua jne..
Aina kaikissa on jotain ikäviä puolia, mutta suht tyytyväinen tuohon tarhan ruokapuoleen =)
Eihän tuo itse tekeminen tarkoita sitä, etteikö keittäjä voisi heittää liemikuutioita ruokaan runsaastikin. Samoin suolan kanssa ollaan aika lailla kokin makumieltymysten armoilla, valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Erään raflan hyllyllä ainakin on jättipurkki aromisuolaa, jonka kyljessä oikein mainostetaan: "Vahvistaa ruoan aromia."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Erään raflan hyllyllä ainakin on jättipurkki aromisuolaa, jonka kyljessä oikein mainostetaan: "Vahvistaa ruoan aromia."
Hui kauheaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se minusta aika ikävää, jos kokki ei osaa tehdä maukasta ruokaa ilman arominvahvennetta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se minusta aika ikävää, jos kokki ei osaa tehdä maukasta ruokaa ilman arominvahvennetta...
Minusta on aika ikävää, että demonisoidaan jokin ruoanlaitossa käytettävä aine ilman syytä.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Minusta taas on ikävää, että ei oteta selvää asioista vaan otetaan nöyrästi vastaan kaikki se paska, mitä ruokateollisuus suuhumme syytää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On se minusta aika ikävää, jos kokki ei osaa tehdä maukasta ruokaa ilman arominvahvennetta...
Minusta on aika ikävää, että demonisoidaan jokin ruoanlaitossa käytettävä aine ilman syytä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän tuo ilman syytä ole. Sen sijaan mielestäni kokki on ammattitaidoton, jos ei ilman arominvahvennetta pärjää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän tuo ilman syytä ole. Sen sijaan mielestäni kokki on ammattitaidoton, jos ei ilman arominvahvennetta pärjää...
Kerro sitten niitä syitä? Jos kokki saa herkullisempaa ruokaa arominvahvennetta käyttäen, miksi sitä ei saisi käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerro sitten niitä syitä? Jos kokki saa herkullisempaa ruokaa arominvahvennetta käyttäen, miksi sitä ei saisi käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä toivon, että ruoan maku perustuu raaka-aineisiin, ei lisäaineisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska se on haitallista.
Miten?