Tuli mieleen tällainen nolo tapaus.. Kun tavattiin ystävän avomies ensimmäistä kertaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piupau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piupau"

Vieras
Luin tuota toista ketjua, jossa joku kyseli että miten pitää tulkita pelkkää ystävyyttä vai jotain muuta. Ketjussa luki näin "- kerran istuttiin ihan vierekkäin, jompikumpi painoi jalkaansa toista vasten ja näin sitten istuttiin pitkään. kumpikaan ei vetänyt jalkaansa kauemmas."

Tapasimme tosiaan ystävän avomiehen ensimmäistä kertaa. Salamaromanssi kyseessä ja muuttivat yhteen ennen kuin me ehdittiin mieheen edes tutustua :) Olivat meidän mökillä viikonlopun, kävimme retkeilemässä yms. No, minä olen aina ollut sellainen, että en osaa tulkita flirttiä, enkä osaa pitää tekemiäni asioita flirttinä vaikka muut tulkitsee ne niin. En myöskään itse osaa pitää tällaisia kosketuksia tai muita muuta kuin viattomana.

Istuttiin iltapalalla ahtaan pöydän ääressä ja juteltiin, ja minä satuin istumaan jotenkin tämän uuden avomiehen lähellä niin, että meidän jalkamme koskivat toisiinsa. Kyllä minäkin sen siinä huomasin, mutta ajattelin että öö, no on ahdasta eikä se häiritse sitä miestä eikä minua, joten en siirtänyt jalkaani. Kun tosiaan oli ahdasta.

Ystävän avomies oli sitten kotona tilittänyt, että minä yritin pitää jalkapeliä hänen kanssaan :ashamed: Ystäväni kertoi siitä minulle, hänen mielestään se oli tosi hauskaa, hän on tuntenut minut teini-ikäisestä lähtien ja tietää millainen minä olen. Tämä avomies ressukka oli ollut siinä ilmeisesti sitten ihan ihmeissään, että miksi helvetissä tuo nainen istuu tuossa sääri koskien minun sääreeni ihan pokalla :laugh: :ashamed:

Yhteistyössä