tuli mieleen tosta toisesta aloituksesta,miten sais selville onko mun isovanhemmat oikeesti ollu mun isovanhempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
kun epäilen et mun äiti on adoptoitu(ei oo siis koskaan kertonu et olis)ja näin ollen olen viime vuodet kuvitellu et mun isovanhemmat ei oo oikeesti mun isovanhempii.
Kuulin vuosii sit ku äiti selvitteli erään ihmisen kuoleman jälkeen asioita ja se sai vissiin jonkun perinnönki tai jotain ja kuulin kun se puhu biologisista vanhemmistaan ja ihmettelin et mitä se höpisee ja sit kysyin siltä ja se kielti asian.
Olen nähnyt valokuvan missä äiti on kahden vanhemman ihmisen kaa ja se mies siinä kuvas siin miehessä ja äitissä on niin paljon samaa näköä.Ja aina jouluisin tuli kortti siltä mieheltä ja äiti kävi kattomassa sitä ja sitte ku sejoutu sairaalaan ni äiti soitteli sairaalaan ja kyseli sen vointii,enneku sitten tää mies kuoli.
Kun en halua enään äitiltä kysyy kun se silloinki jo suutahti mulle kun kysyin.

Virkatodistus, pyydä ekan asuinkuntasi arkistosta sun papereita ja katso kuka on merkattu äidiksi tms.

Tai sitten elät elämääsi nykyisenä sinuna, kun menneeseen et voi vaikuttaa. Muuttaisiko tieto esim adoptiosta jotain? Rakastaisiko joku sinua vähemmän? Keskitä energia ja tarmosi nykyiseen ja tulevaan.

Jos voit muuttaa ikävää asiaa se on ongelma, jos et voi niin se on olosuhde. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Virkatodistus, pyydä ekan asuinkuntasi arkistosta sun papereita ja katso kuka on merkattu äidiksi tms.

Tai sitten elät elämääsi nykyisenä sinuna, kun menneeseen et voi vaikuttaa. Muuttaisiko tieto esim adoptiosta jotain? Rakastaisiko joku sinua vähemmän? Keskitä energia ja tarmosi nykyiseen ja tulevaan.

Jos voit muuttaa ikävää asiaa se on ongelma, jos et voi niin se on olosuhde. :hug:

Ei sillä ole mitään väliä onko ne mun isovanhemmat olleet oikeesti äidin biologisia vanhempia koska koko ikänsä äiti ollu heidän lapsi ja minä olen aina saanut rakkautta isovanhemmiltani,olivat parhaat mitä lapsi voi saada!
Myös omilta vanhemmilta saanut rakkautta.
Vaivaa vaan miksei äiti ole kertonu meille jos tuo pitää paikkaansa...vaikka toisaalta ei sillä ole väliä loppupeleissä,,ehkä joskus tulee mieleen asia mut unhtuu myös.

Yhteistyössä