Tuli mieleen tuosta Bannista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja kysykää yv:nä emilyniltä:
emilynillä on kokemusta bannista, kun haukkui Marge-äitiä, joka joutui vaikean päätöksen etteen... :'(

no kaiva nyt samalla sitten kaikkien muidenkin ilkeiden nikkien tekemiset esille.
Tuskin on ainoa joka on saanut bannia ????

Ihme ajojahti...ne ketkä ovat olleet niitä ketjujen ap:ta niin eikö se nyt riitä jos he keskenään selvittävät näiden ilkeilijöiden kanssa nämä asiat...mistä kummasta näitä haaskalintuja aina löytyy.

Olet mielestäni ihan samalla tasolla kuin esim Emilyn....antaisit asioiden vaan olla jos et ole asian ap:na.

Samalla tasolla kuin emilyn, eli?!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kuinka kauan sie olet tällä palstalla vieraillu?

no reilu pari vuotta, mutta aika kausiluonteisesti.
Monissa ketjuissa jo eka sivu kertoo sen että homma lähtee käsistä ja kohta tulee kuraa niskaan... siispä oon tyytynyt vaan lukemaan ja jättänyt kommentoimatta jos ei oo mitään oikeasti asiallista sanottavaa tai jos mun näkemys erottuu ihan eri suuntaan kuin muiden. En näet jaksa riidellä.

Nyt mua vaan ihmetyttää tää pieni ajojahti tota Emilyniä kohtaan. Kaikista helpoimmalla pääsis kun ei noteeraisi hänen tekstejään, koska jos se provoilu-kommenttien jakaminen onkin sitten hänen tapansa niin miksi tarttua syöttiin.
Tosin jos ois aina tiedossa kaikki mulkvisti-harmaat niin kyllä nekin sais kyytiä palstamammoilta...mutta minkäs teet.

Täällä on monia tosi asiallisia kirjoittajia esim Keittiönoita jotka osaavat kertoa mielipiteensä ilman että niistä tulee ikinä riitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
emilynillä on kokemusta bannista, kun haukkui Marge-äitiä, joka joutui vaikean päätöksen etteen... :'(

no kaiva nyt samalla sitten kaikkien muidenkin ilkeiden nikkien tekemiset esille.

Ihme ajojahti...ne ketkä ovat olleet niitä ketjujen ap:ta niin eikö se nyt riitä jos he keskenään selvittävät näiden ilkeilijöiden kanssa nämä asiat...mistä kummasta näitä haaskalintuja aina löytyy.

Olet mielestäni ihan samalla tasolla kuin esim Emilyn....antaisit asioiden vaan olla jos et ole asian ap:na.

No sä vaan jatkat ja jatkat...siltä osin samalla tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mut nikkibannista ei oo mitään hyötyä, jos voi sitten harmaana kirjotella.

Saitko sä bannia siitä käsille menneestä provontekeleestä? :o

Vai jostain muusta? :D

Joskus vuosi tai kaksi sitten sain, en kyllä enää muista mistä eikä se silloinkaan ollut ihan selvää.

Täällä on monia tosi asiallisia kirjoittajia esim Keittiönoita jotka osaavat kertoa mielipiteensä ilman että niistä tulee ikinä riitaa.

Keittiskö muka ei riitele, tää on iso vale. :laugh: Kyllä asialliset ja kivatkin voi välillä riidellä, eikä siinä mitään pahaa ole.

Keittiskö muka ei riitele, tää on iso vale. :laugh: Kyllä asialliset ja kivatkin voi välillä riidellä, eikä siinä mitään pahaa ole.

Ok, no mä en vaan oo sitten ollut niissä ketjuissa edes lukijana.
Mutta toi on vaan mun mielipide Keittiksestä, hänellä on mun mielestä aika hyviä näkemyksiä monista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh:

No sä vaan jatkat ja jatkat...siltä osin samalla tasolla.

En jankkaa koska täällä muitakin vieraana tai harmaana...... Ett näin.

Nyt mua vaan ihmetyttää tää pieni ajojahti tota Emilyniä kohtaan. Kaikista helpoimmalla pääsis kun ei noteeraisi hänen tekstejään, koska jos se provoilu-kommenttien jakaminen onkin sitten hänen tapansa niin miksi tarttua syöttiin.
Tosin jos ois aina tiedossa kaikki mulkvisti-harmaat niin kyllä nekin sais kyytiä palstamammoilta...mutta minkäs teet.

T.

Miksi juuri se sinua ihmetyttää? Eikös ihmetytä esim Tytsi-ketjut?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

T.

Miksi juuri se sinua ihmetyttää? Eikös ihmetytä esim Tytsi-ketjut?

niimpä... tytsi on aina hampaissa vaikkei ees toisille pahasti sano.

mutta siis sen takia mie kysyin jepsiltä tuota palstailuaikaa ku miusta tuntuu että hänellä on jääny tietyt jutut lukematta ja näkemättä.

mutta siis joo. meni niin että mela vilahti. ohitte.

Ei tule mitään ilmoitusta.

Juu ei tulekkaan. Ja mä en edelleenkään tiedä mistä sain kerran 1päivän bannin :whistle:

Ja nuo bannit voi olla vähän, isompia..Esimerkiksi ihan aluksi otetaan 1kk, jos ei auta niin sitten voi räpsästä jo 6kk bannin. Näin tehdään muuallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ei tule mitään ilmoitusta.

Juu ei tulekkaan. Ja mä en edelleenkään tiedä mistä sain kerran 1päivän bannin :whistle:

Ja nuo bannit voi olla vähän, isompia..Esimerkiksi ihan aluksi otetaan 1kk, jos ei auta niin sitten voi räpsästä jo 6kk bannin. Näin tehdään muuallakin.

Kolme kuukautta on täällä kai maksimi. Vanhan palstan aikoihin modet antoi joskus vahingossa jotain ylipitkiä banneja, ja niitä sitten pyydeltiin anteeksi. Niitä kun ei silloin ainakaan osattu purkaa.

Uusimmat

Yhteistyössä