V
"vieras"
Vieras
Kun täällä nyt näistä varhaisista kotiutumisista puhuttiin, niin tuli tosiaan mieleen että esikoisen saatuani kotiuduimme kolmantena vuorokautena lapsen syntymästä. Oli viikonloppu, joten käytin vauvaa sairaalassa punnituksilla (paino laskenut hieman yli sallitun rajan) ja tosiaan ajoin sairaalaan omalla autolla. Matkaa meiltä sairaalaan pari kilometriä ja tuolloin talvi, eli eipä nyt ihan vaunuihinkaan olisi viitsinyt pientä laittaa...
No kuitenkin, punnitseva täti kysyi sitten ihan tyrmistyneenä että täh, ai siis autolla - et kai sä itse aja? Minä siihen, että no kyllä mä siellä ratissa heilun - ihan hyvin meidän parin kilsan matkanteko on onnistunut...??? Tähän täti ei sanonut mitään, mutta ilme oli vähän sellainen, että tuossa oli jotakin väärää tai kummallista. Enpä sitten tullut kysyneeksi, mitä se olisi mahtanut olla, mutta näettekö te tuossa jotain omituista?
No kuitenkin, punnitseva täti kysyi sitten ihan tyrmistyneenä että täh, ai siis autolla - et kai sä itse aja? Minä siihen, että no kyllä mä siellä ratissa heilun - ihan hyvin meidän parin kilsan matkanteko on onnistunut...??? Tähän täti ei sanonut mitään, mutta ilme oli vähän sellainen, että tuossa oli jotakin väärää tai kummallista. Enpä sitten tullut kysyneeksi, mitä se olisi mahtanut olla, mutta näettekö te tuossa jotain omituista?