Tuli paha mieli, eka neutraali huutiksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Sain ekan neutraalin palautteen. Kuvauksessa oli, et cd levyt on hyvässä kunnossa, ei siis naarmuja ja kotelo ok kuntoinen.
No palaute oli että tuote ei niin hyvässä kunnossa kun annettu ymmärtää.

siis uusiko sen sitten olisi pitänyt olla..
juu, ei oteta vakavasti. mut ihmettelen...laitoin sähkistä ostajalle, et jäikö multa jotain huomaamatta ja pahoittelen...

No neutraali ei maailmaa kaada, mutta itse kun myyn jotain huutiksessa luokittelen kunnon aina hiukan huonommaksi kuin se oikeasti on. Yleensä tuleekin palautetta että tuote oli uudenveroinen. Kivempi niin päin

Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
No neutraali ei maailmaa kaada, mutta itse kun myyn jotain huutiksessa luokittelen kunnon aina hiukan huonommaksi kuin se oikeasti on. Yleensä tuleekin palautetta että tuote oli uudenveroinen. Kivempi niin päin

kuin myös

jos cd levyssä vikaa ni aiheellinen,mut jos vikaa on ollu vaan kotelossa ni turhaa pilkus nussimista. vastaa siihen palautteeseen,ni muut näkee ettet ny mikää cd-levy huijari oo =)

Juu,ajattelin vastata siihen palautteeseen. odotan ekaksi mitä tämä ostaja mulle mailaa.

Muista cd levyistä ei ole tullut neutraalia, ja samassa kunnossa ovat olleet.

Pitää alkaa näköjään luokitella vähän huonommaksi tuote :)

Mullakin yksi neutraali ja potuttaa :( Sanallinen palaute oli kyllä positiivista että "täplä" tainnut jäädä laittamatta. Laitoin palautteen antajalle sähköpostia mutta ei koskaan vastannut.

Yleensä turhan neutraalin/negan laittajat ei enää sitten vastaile meileihin.
Odota muutamia päiviä ja sitten voit neutraaliin vastata että yritit ostajalta kysellä vikaa ja tarjosit kauppoja peruttavan (toki sun täytyy ensin laittaa sellainen viesti hänelle) mutta vastausta et saanut.
Kyllä se vastaus "kumoaa" neutraalin palautteen ja antaa selvyyden korkeintaan ostajan vilpistä

näinhän se kannattas tehäki,tällä tavalla saa asiakkaan hyvälle mielelle kun tavallaan ylittää ne odotukset sitten.

Tämmönen tapa mullaki, tosin taitaa olla et moni ei uskalla huutaa, kun kuvittelee saavansa huonoa.. :/

Yhteistyössä