Tuli paha mieli lapsen puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
Oltiin keskiviikkona tutustumassa eskariin, siis lapset ja vanhemmat yhdessä. Ryhmä on pieni, vain 8 lasta. Poikia on omani lisäksi 2 muuta. Yksi näistä pojista suhtautui tosi vihamielisesti poikaamme, "sä et tuu mun viereen", "mä en pelaa ton kans mitään", "mä en leiki sun kans koskaan mitään". Poikamme ei provosoinut mitenkään, toki ei hänkään mikään enkeli ole mutta tuossa tilanteessa ei oikeasti tehnyt mitään väärää. Koskaan ennen pojat eivät ole toisiaan nähneet. Pelottaa nyt, että tämä rähisijä kääntää muutkin poikaa vastaan, eikä poika saa kavereita ollenkaan :( Ahistaa ja pelottaa, entä jos pojan eskarivuodesta tulee ihan kamala, kun heti alkaa syrjiminen :(

Ikävää. Toivotaan että toisen pojan suhtautuminen oli omaa jännitystä, joka purkautui ikävällä tavalla teidän poikaanne. Ota asia heti puheeksi eskariopen kanssa, ei tuollainen ainakaan jatkua saa!!!

ymmärrän että sua stressaa tilanne. mua pelottaa täysin samoja asioita. vaikka ei toi tytön ryhmä pieni oo. lapset vaan osaa olla tosi ilkeitä toisilleen. ja näitä kommentteja mitä jotkut pistää tänne niin ei tarvii miettiä kauan mistä ovat oppineet. |O

Yhteistyössä