tuli paha mieli pojan puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
meill on naapurissa 6-vuotiaat kaksoset.tyttö ja poika.Tänään poika reilu 3.5v oli pihalla ja naapurin lapset tekivät kiusaa huutamalla poikaa ja laittamalla äkkiä oven kiinni kun eivät halunneet leikkiä pojan kanssa :(

ollaan yritetty sanoa pojalle että pysyy omalla pihalla mutta eihän tuo ymmärrä kun toiset huutavat ja poju luulee että haluavat leikkiä sen kanssa ja menee naapurin pihalle.

Tyhmä juttu mut mä pahotin tosta mieleni.
:'(

:hug:
Meidän 3-v poika on ihastunut naapurin tyttöön, 6-v. Sanoi eilen tytölle että sitten kun hän on iso niin ottaa tytön mukaan. Kysyi minulta monta kertaa ensin että meneekö sanomaan. Ja kun naapurin tyttö ei oikein välitä meidän pojasta, ikäero sen verran suuri, niin itku meinasi pojalta päästä kun ei tyttö puhunutkaan yhtään mitään meidän pojan kanssa. Ja sitten meinasi myös äidiltä päästä itku :'(

Olisi mullakin paha mieli tuollaisesta. :(
Meidänkin poika on niin kaikkien kaveri, että ihan varmasti menisi tuohon lankaan.

Toivon niin, että osaisi omista poikasista kasvattaa mukavia ja muitakin ajattelivia ihmisiä. Kiusa se on pienikin kiusa ja aina yhtä julmaa. :/

Meidän pihalla tapahtuu samaa. siis nuo isommat mukulat eivät ota leikkiin meidän 3v. joka sitten menee "kiusaamaan" turhautuneena niitä isompien leikkejä, jolloin nämä isommat alkavat kiljumaan ja riehumaan ja tästähän meidän mukula vaan yltyy tekemään vielä enemmän kiusaa :headwall: :headwall: kierre on loputon.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Meidän pihalla tapahtuu samaa. siis nuo isommat mukulat eivät ota leikkiin meidän 3v. joka sitten menee "kiusaamaan" turhautuneena niitä isompien leikkejä, jolloin nämä isommat alkavat kiljumaan ja riehumaan ja tästähän meidän mukula vaan yltyy tekemään vielä enemmän kiusaa :headwall: :headwall: kierre on loputon.

kuulostaa tutulta :hug: mua niin riipasee sydämmestä kun toinen istuu yksin kivellä ja kaipais leikkikaveria.

Taidan kyllä tosiaan pitää puhuttelun lapsille ja sanoa asiasta myös vanhemmille.

Taisivat kutsua pojan synttäreilleen vaan lahjan toivossa :kieh: :'( tänään siis poika oli noilla synttäreillä.

Meillä on vastaavanlainen tilanne ollut muutamaan otteeseen, jossa pihan vanhempi 10v tyttö härnää mun 5v tyttöäni. Juoksee karkuun ja laittaa rapunoven nenänedestä kiinni ja kaiken lisäksi houkuttelee neljävuotiaan mukaan kiusaamaan mun tyttöäni. Miten säälittävää hyökätä pienemmän kimppuun. Onneksi tyttöni ilmoitti ettei välitä ja leikkii mielummin toisten kanssa. Näin kyllä hänen ilmeestään, että sitä kuitenkin harmitti se. Sanoin tytölleni, ettei leiki sen kanssa ja jättä sen omaan arvoonsa. Samoin keinussa juostaan varaamaan ne ja ollaan muka lähdössä keinusta ja kun tyttöni yrittää keinuun juoksee se vanhempi tyttö ja sen kätyri takas ja nauraa räkäsesti. Olen sanonut siitä parikertaa ja jos vielä nään samaa, aion mennä sen vanhemmille sanomaan. ruotuunhan se on saatava!

Alkuperäinen kirjoittaja ÄRSYTTÄVÄÄ:
Meillä on vastaavanlainen tilanne ollut muutamaan otteeseen, jossa pihan vanhempi 10v tyttö härnää mun 5v tyttöäni. Juoksee karkuun ja laittaa rapunoven nenänedestä kiinni ja kaiken lisäksi houkuttelee neljävuotiaan mukaan kiusaamaan mun tyttöäni. Miten säälittävää hyökätä pienemmän kimppuun. Onneksi tyttöni ilmoitti ettei välitä ja leikkii mielummin toisten kanssa. Näin kyllä hänen ilmeestään, että sitä kuitenkin harmitti se. Sanoin tytölleni, ettei leiki sen kanssa ja jättä sen omaan arvoonsa. Samoin keinussa juostaan varaamaan ne ja ollaan muka lähdössä keinusta ja kun tyttöni yrittää keinuun juoksee se vanhempi tyttö ja sen kätyri takas ja nauraa räkäsesti. Olen sanonut siitä parikertaa ja jos vielä nään samaa, aion mennä sen vanhemmille sanomaan. ruotuunhan se on saatava!

mua rupe sihan itkettämään sun tytön puolesta.Julmaa tollanen :kieh:

Yhteistyössä