Tuli tehtyä pieni tekstiviestimoka (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Päätin pitkästä aikaa muistaa kaveria ja laittaa tekstiviesti. Jälkeenpäin tuli onneksi sellainen tunne, että kirjotinkohan jotain outoa. Tarkistin sitten lähetetyistä viesteistä niin olin kirjoittanut: Mitäs sinun kesään kuuluu?... blaa blaa.. Mukavaa loppuelämää :ashamed:

Piti laittaa toisin päin eli mitäsa sun elämään ja mukavaa loppukesää..

Pieni moka tietty, mutta kuulosti just siltä, että tän jälkeen mulla ei ole enää mitään asiaa :D

Kai teilläkin jotain mokia on kerrottavana? =)

lähetin viestin miehelleni, tai luulin lähettäväni.....
sanotaan nyt vaikka että miehen nimi on Hannu ja lapsen ope kännykässä Hanna-ope.
Ja kuinka ollakaan viesti meni hanna-opelle...

Alkuperäinen kirjoittaja mun moka:
sanotaan nyt vaikka että miehen nimi on Hannu ja lapsen ope kännykässä Hanna-ope.

Ehdotitko opelle tuhmuuksia...?

Alkuperäinen kirjoittaja toiveikas:
Alkuperäinen kirjoittaja mun moka:

Ehdotitko opelle tuhmuuksia...?

Onneksi en!

Jonkun rakkaus-viestin laitoin äidilleni ja se oli siis tarkoitettu miehelleni... :whistle: Äiti arvasi kyllä, että miehelleni se oli tarkotettu, eikä hälle...

Kerran mies lähti yötöihin ja kirjoitti minulle tekstarin yöllä töistä, että "olet suloinen kun nukut", mutta olikin laittanut sen TÄDILLEEN...
Onneksi heti huomasi mokansa ja laittoi tädille perään anteeksi-viestin...
Jos täti on yöllä herännyt noihin viesteihin, niin on varmaan unenpöpperössä joutunut moneen kertaan lukeen ne...

:laugh:

Itse sain kerran viestin keskellä yötä miespuoliselta kaverilta ja siinä luki jotain, että anteeksi, mutta en saa sua pois mielestäni ja on ikävä ym..
En koskaan kehdannut kysyä oliko se muka mulle tarkoitettu. Uskoisin, että ei, mutta se vaikutti kyllä mun suhtautumiseen häntä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Jonkun rakkaus-viestin laitoin äidilleni ja se oli siis tarkoitettu miehelleni... :whistle: Äiti arvasi kyllä, että miehelleni se oli tarkotettu, eikä hälle...

Kerran mies lähti yötöihin ja kirjoitti minulle tekstarin yöllä töistä, että "olet suloinen kun nukut", mutta olikin laittanut sen TÄDILLEEN...
Onneksi heti huomasi mokansa ja laittoi tädille perään anteeksi-viestin...
Jos täti on yöllä herännyt noihin viesteihin, niin on varmaan unenpöpperössä joutunut moneen kertaan lukeen ne...

:laugh:

:laugh: Aika paha :D

mä lähetin kerran viestin mun miehen kaverille, että haluun vauvan sun kans. :heart:
piti hiukan paikkailla, ja oli vielä noin nolo asiakin, jota ei olis välttämättä kenenkään kuulevaan.
nimet oli kans peräkkäiset luettelossa. :)

yhtenä aamuna olin kipeä ja piti töihin laittaa viestiä et en pääse vielä tulemaan sinne, no mies laittoi viestiä samaan aikaan niin työnantajalle lähti viesti: "oon vielä kipeä et meen töihin luultavasti viikonlopun jälkeen, rakastan sua hurrrjasti <3<3<3"

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
mä lähetin kerran viestin mun miehen kaverille, että haluun vauvan sun kans. :heart:
piti hiukan paikkailla, ja oli vielä noin nolo asiakin, jota ei olis välttämättä kenenkään kuulevaan.
nimet oli kans peräkkäiset luettelossa. :)
iiiikk!!! :D :laugh:

Mun mies on kerran mokannut pahasti... Sillä on yks kaveri joka aina retostelee seksijutuillaan ja oli jotain viestejä valloituksistaan lähetellyt mun miehelle. Mies vastasi kaverilleen sit jotenkin näin: meillä vissiin hilloviikko alkamassa joten ei vähään aikaan saa... Ja lähettikin sen viestin mulle! Arvatkaa vaan saiko mies kuulla kunniansa, en olis iki maailmassa uskonut että se tollasia kaverilleen kertoo. Ikää kuitenkin melkein 40, 20v voisin vielä jotenkin kuvitella. Eikä muuten vähään aikaan mies saanut...

Laitoin miehelleni viestin hänen ollessa työmatkalla(emme asuneet yhdessä sillon vielä) jossa luki että haluaako hän lähteä viikonloppuna elokuviin jonka jälkeen kiinnostaisiko sänky hommat.. Lähetinkin sen vahingossa mies puoliselle ystävälleni joka asuu 300 km päässä, hän vastasi että vaikka heti jos hän pääsisi tulemaan. Vähän hävetti!

Alkuperäinen kirjoittaja Petomamma:
Ennakoiva tekstinsyöttö: Koettakaapas lähettää joulun alla RAUHAISAA JOULUA.... Tulee SATIAISAA..... Kyllä joutu vähä tädille selittelemään mistä moinen toivotus johtui.... :kieh:

Koetapa muuten kirjoittaa ennakoivalla kesänjatko. =)

Yhteistyössä