Tuli toisesta ketjusta mieleeni se, että onko täällä muita, jotka eivät näytä sukulaisiltaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Siis tuosta vauvojen vaihtumisketjusta tuli mieleeni, kun siinä suurin osa kirjoittaa, että lapset näyttävät aivan vanhemmiltaan/muilta sukulaisilta. Onko täällä sellaisia ihmisiä, joiden lapset tai jotka itse eivät muistuta sukulaisiaan?

Minä olen mielestäni hyvin erinäköinen kuin sukulaiseni. Minun ulkonäössäni ei ole juurikaan yhteistä äitini tai hänen sisarustensa kanssa.

Mä en näytä keneltäkään.. Mulla on paksu tukka kun taas kaikilla on ihan liuru ja muutenkin oon ihan eri maata muiden kanssa.. Ainoastaan kävelen samalla tavalla kuin isä. Meidän poikakaan ei näytä multa tai mieheltä, on ihan omannäköisensä :) Ei mun mielestä lapsen tarvitse näyttää jommalta kummalta. Ärsyttää kun aina kysytään "kummalta tuo teidän poika oikein näyttää?".

Mä en näytä keneltäkään.. Mulla on paksu tukka kun taas kaikilla on ihan liuru ja muutenkin oon ihan eri maata muiden kanssa.. Ainoastaan kävelen samalla tavalla kuin isä. Meidän poikakaan ei näytä multa tai mieheltä, on ihan omannäköisensä :) Ei mun mielestä lapsen tarvitse näyttää jommalta kummalta. Ärsyttää kun aina kysytään "kummalta tuo teidän poika oikein näyttää?".

Minusta tuntuu, että moni oikein väkisin etsii niitä vanhempien tai toisen vanhemman merkkejä, koska monella tuntuu olevan joku olettamus, että lapsen kuuluu näyttää vanhemmiltaan/vanhemmalta. Monesti kun katsoo lapsia ja heidän vanhempiaan niin ei kyllä useinkaan tunnu siltä, että näyttäisivät vanhemmiltaan. Tietenkin on myös vanhempiensa näköisiä lapsia, mutta mielestäni heitä on paljon vähemmän verrattuna siihen miten ihmiset asiasta puhuvat.

Siis tuosta vauvojen vaihtumisketjusta tuli mieleeni, kun siinä suurin osa kirjoittaa, että lapset näyttävät aivan vanhemmiltaan/muilta sukulaisilta. Onko täällä sellaisia ihmisiä, joiden lapset tai jotka itse eivät muistuta sukulaisiaan?

Minä olen mielestäni hyvin erinäköinen kuin sukulaiseni. Minun ulkonäössäni ei ole juurikaan yhteistä äitini tai hänen sisarustensa kanssa.

Miten isäsi ulkonäkö? Eipä sitä oikein itse huomaa yhdennäköä, mutta vieraat. Jotkut tosin on selvästi vanhempansa näköisiä, toiset ei paljoa, mutta voi olla kävelytyyli tai olemus samanlainen.

[QUOTE="vieras";28149071]Miten isäsi ulkonäkö? Eipä sitä oikein itse huomaa yhdennäköä, mutta vieraat. Jotkut tosin on selvästi vanhempansa näköisiä, toiset ei paljoa, mutta voi olla kävelytyyli tai olemus samanlainen.[/QUOTE]

En oikein tunne kyseistä henkilöä, niin vaikea vastata. Kävelytyylistä tuli mieleeni, että minulla ja äidilläni on kyllä molemilla samanlainen kävelytyyli, nopea ja reipas kävely.

Mä en juurikaan muistuta mun vanhempia enkä sisaruksia, jotka taas kaikki ovat hyvinkin tunnistettavissa samaan perheeseen kuuluvaksi.
Mä olen perinyt mun piirteeni enempi äitini äidiltä. Olen tosi paljon samannäköinen kuin serkkuni (äidin siskon lapsi), meitä voisi luulla siskoksiksi enempi kuin minua ja oiekaa siskoani.

Yhteistyössä