Tuli tosta tavaroiden lainausketjusta mieleen, että mitä kaikkea ihmiset on teiltä keksineet pyytää laiinaan

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
me mentiin kerran pohjoiseen lomalle sellaisen rivitalon pätkään, niin kun oli sisälle ennätetty, niin ovikello soi ja siellä oli vanhempi nainen ja sanoi, että olisko lainata kännykänlaturia, isäntä sen sitten antoi lainaan, ja nainen sanoi että hän tuo sen illemmalla takaisin. kello oli jo yli 21 niin isäntä sano, että palauta aamulla, että lapset menee nukkumaan, niin häiriintyvät pian jos vieraassa paikassa soi myöhällä ovikello. no mä sanoin, että tuskin palauttaa, ei ollu edes tietoo missä niissä asunnossa nainen majaili. no kyllä se aamulla palautti sen laturin

Eipä tule mieleen mitä multa on pyydetty, minä sen sijaan olen lainannut neulaa ja lankaa kun olin juhliin lähdössä ja aamulla pamahti ainoista valkeista rintsikoista (paita oli valkoinen) kaarituki ulos... :D

Naapuri lainasi meiltä videokasetin. Palautti ihan toisen leffan takaisin, kun siihen meidän kasettiin oli kaljat kaatunu.
Eikä edes puhunut, vaan itse huomattiin ja kysyttiin.
Emme lainaa enää mitään tavaroita muille.

meillä oli naapurina 4-henkinen perhe.äiti ja lapset vimpanpäälle puettuna.
tuli lainaamaan rahaa ,jotta sai nuorimmaisen kastepöydän kukat maksettua kukkakauppaan.ei koskaan maksanut takaisin.
toisena kertana sama äiti lainasi lattia moppia ja hiuslakkaa.kun illalla menimme kutsuille hänen kotiinsa ,vessassa hyllyllä täysinäisiä lakkapulloja rivi.

Yhteistyössä