Tuli tuosta Hese-ketjusta mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Kun mun tyttö oli joku 3v ja se oli sairaalas tutkimuksis nii ostin sille sitte tikkarin palkinnoksi kun oli niin reipas. Oli sen elämän ensimmäinen tikkari. Mentiin sitte kirpparille käymään ja se imi sitä tikkaria sielä. Joku 50+ mamma näki sen nii se tuli mun tytön luo ja sanoi sille "onko hyvää, joo noin niitä reikiä tehdään kun syötetään tuollaisia sokeritikkuja." Olin ihan :O siis ensinnäkin se että mitä se sille mammalle kuuluu ja toiseksi se että ei voinu mulle suoraa sanoa vaan lapsen kautta piti asia ilmaista. Tultiin sitä vastaan sielä vielä muutama kerta ja joka kerta yhtä hapan mulkaisu. että mua ärsytti! Kyllä mää ymmärrän jos joka päivä imetään pelkkiä tikkareita mutta mä nyt ei yleensä tikkareita osta lapsille kun tosi tosi harvoin. Että kaikellaisia pällejä sitä tuola liikenteessä on...:headwall:

sitte toinen: kun tää sama tytsä oli vauva ja oli kylmä talvi ja viima niin nukutin sitä kaupungilla matkarattaissa ja rattaiden edessä pidin sellasta pientä vilttiä sen ajan mitä kuljettii kaupasta toiseen ulkoilmassa (siis tosi lyhyen ajan) ettei viima ota vauvan kasvoihin. Joku mamma 60+ tuli miehensä kanssa vastaan nii se mamma alkoi paasata miehelleen:"kato nyt tuotakin, vauvahan tukehtuu tuonne, miten tuollaisia äitejä on olemassa!" teki mieli käydä vetäsemäs lättyyn sitä mammelia. Olisko ollu parempi sitte että vauvan poskiin ottaa kylmä viima vai? Kun se viltti oli kuitenkin ohut ja se oli siinä vaan hetken aikaa. Neuvolastakin neuvottiin että pitäis pitää kuomun aukon edessä talvella jotain vilttiä ettei viima ota vauvaan. Höh.

No, kiitos, sain avautua :D

Onko teillä vastaavia kokemuksia???

No on :D Tultiin synnytyssairaalasta ystäväni ja hänen pienen vauvansa kanssa. Hän mietti kovasti vauvan pukemista ja kysyi vielä neuvoa hoitajilta. Oli lämmin päivä, joten hoitaja neuvoi, ettei kannata laittaa villamyssyä vaan pelkka puuvillahattu. Nauroin vielä hississä, ettei kukaan koskaan onnistu pukemaan vauvaa niin, etteikö jollain olisi siihen sanomista. Eikös matkalla parkkipaikalle vastaan tullut 60v muori, joka ripitti tuoreen äidin hattuvalinnasta :D Nuori äiti oli hormonihuuruissaan ihan kyyneleen silmissä. Lasten kanssa ei vaan voi tehdä kaikkia miellyttäviä valintoja.

[QUOTE="vieras";24510940]No on :D Tultiin synnytyssairaalasta ystäväni ja hänen pienen vauvansa kanssa. Hän mietti kovasti vauvan pukemista ja kysyi vielä neuvoa hoitajilta. Oli lämmin päivä, joten hoitaja neuvoi, ettei kannata laittaa villamyssyä vaan pelkka puuvillahattu. Nauroin vielä hississä, ettei kukaan koskaan onnistu pukemaan vauvaa niin, etteikö jollain olisi siihen sanomista. Eikös matkalla parkkipaikalle vastaan tullut 60v muori, joka ripitti tuoreen äidin hattuvalinnasta :D Nuori äiti oli hormonihuuruissaan ihan kyyneleen silmissä. Lasten kanssa ei vaan voi tehdä kaikkia miellyttäviä valintoja.[/QUOTE]

Joo no mulle kans kuopuksen kohdalla ihan viime viikolla yks mummu täpisi ja tuli voivottelemaan että tarkeneekohan lapsi nyt varmasti ettei sille tuu kylmä kun sillä ei oo käsineitä. Oli +25 astetta varjossa, vauvalla oli päällä sukat, housut ja pitkähihainen body+ lakki ja nekin meinas olla liikaa. Vissii ois toppahaalarissa pitäny kuskata että muori on tyytyväinen :D

Yhteistyössä