Tuli tuosta huono äiti aloituksesta mileen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
että ketkäs on tänään olleet hyvä äiti meiningillä?
:wave: Minä ilmottaudun; ollaan tehty heti ysiltä aamulla hra 4vn kanssa makaroonilaatikko uuniin, pesin kaikkien lasten petivaattet ja koko perheen pyyhkeet, imuroin koko kämpän ja en juurikaan ole huutanut ja kiljunut lapsille, ainakaan turhasta ;)
Ulkoiltiin iltapäivällä neljä tuntia putkeen ja ollaan koko päivä oltu niiiiiin hyvällä mielellä, että B) B) B)

En varmaankaan, kun just vilkasin ympärilleni ja totesin, et joskus vois siivotakki. Mut jos syyssadon korjaaminen ja säilöminen lasketaan hyvän äidin meriiteiksi sekä jos ulkoiluksi riittää fillarinkyydissä olo, niin kait mä hyvä äiti oon ollut. En ole turhia räyhäillytkään.

Oon mä kyllä siivonnu ja pyykänny koko päivän jne, mut ei se liity hyvään tai huonoon äitiyteen millään lailla :D
Pitkä pinna uhmaikäisen kanssa ja pienten kanssa leikkiminen kai kuuluu siihen hyvä äiti-juttuun :whistle: ;)

Muuten ihan ok, mut ilta ois sujunu rattosammin jos oisin jaksanu lähtee ulos :ashamed:
Niin ja ruokaa tein sen verran, että lämmitin päivällä eilisen ruokaa ja illalla kaivoin nakkeja paketista. Pojat taatusti on sitä mieltä että olen kiva äiti kun nakkeja mussuttivat :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
:wave:

Ihan olen hyvä äiti, vaikka poika päivän olikin päiväkodissa enkä yhtään oo siivonnut. Ruoankin otin pakkasesta valmiiksi.

Tuollaiset asiat ei tee ihmisestä hyvää tai huonoa äitiä.

Eikö edes tällä palstalla :whistle: :D

*tuo tällä pasltalla ei saa olla...* ketju on ihan loistava :laugh:

Yhteistyössä