Tuli tuosta ketä haittaa jos pieni vauva hoidossa -ketjusta mieleen,että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmöistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämmöistä

Vieras
jos vastasyntynyt tajuaa että on erossa äidistä niin mitenköhän mun kaks viimeisntä pikkuista on mahtanut "kokea" eron musta kun olivat last.osastolla sokeritipassa 2-4vrk:tta syntymästä,tää nuorinkin pääsi viereeni vasta 4vrk:n ikäisenä.
Silloin sitä jo hormonihuuruissa mietin ja itkin,mutta nyt tuli taasen mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja tämmöistä:
jos vastasyntynyt tajuaa että on erossa äidistä niin mitenköhän mun kaks viimeisntä pikkuista on mahtanut "kokea" eron musta kun olivat last.osastolla sokeritipassa 2-4vrk:tta syntymästä,tää nuorinkin pääsi viereeni vasta 4vrk:n ikäisenä.
Silloin sitä jo hormonihuuruissa mietin ja itkin,mutta nyt tuli taasen mieleen.

Meillä kuopus joutui olemaan sairaalassa kaiken kaikkiaan melkein 4kk. Mä kävin noin joka toinen päivä siellä katsomassa, aina mahdollisuuksien mukaan. Oon joskus miettinyt tätä samaa, että noinkohan se koko lapsi meni silloin pilalle, varsinkin kun ei imetyskään sitten ottanut onnistuakseen...

Kyllä se kuule on tärkeintä, että hoivaa saavat. Eihän ne muuta suunilleen tee kuin nuku. Tuskimpa sinun lapsillesi mitään traumoja on jääny :)

Täällä vaan vouhkaavat kaikesta.

Asioissa joissa on vain huonoja puolia, pitää valita se joka tekee vähiten huonoa. Muutenhan lääkkeitäkään ei voisi antaa, niiden mahdolisten sivuvaikutusten vuoksi. Eli ihan oikean ratkaisun olet tenyt, vaikka se sattuukin.

Eikö lastenosastolle pääse silittelmään/sylittelemään vauvaa?

Yhteistyössä