Tuli tuosta ketjusta "tuli pantua varattua", että miten nainen panee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "böö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen sitä mieltä, että teidän panourpojen kannattaa alkaa selittämään tätä silloin, jos vahingossa olette saamassa joltakin erehtyneeltä naikkoselta. Voin taata, että sen jälkeen ei enää irtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Oho, olen siis pannut omiani...

Mitäs sitten kun masturboi? Onko se dildo joka panee mua?

No ei, vaan sinä panet itseäsi dildolla tms.

Paitsi tietysti, jos sinulla on jokin itsestään toimiva moottoridildo. :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24064218]Olen sitä mieltä, että teidän panourpojen kannattaa alkaa selittämään tätä silloin, jos vahingossa olette saamassa joltakin erehtyneeltä naikkoselta. Voin taata, että sen jälkeen ei enää irtoa.[/QUOTE]

Ihan hyvin tulen toimeen ilman naikkosta.

[QUOTE="vieras";24064236]Panet itseäsi dildolla, hömelö.[/QUOTE]

Siinä tapauksessa mä panen itseäni myös mieheni munalla.
Vaikka te ette kykene panemaan pimppiänne peniksen päälle, niin mä kykenen.

Siinä tapauksessa mä panen itseäni myös mieheni munalla.
Vaikka te ette kykene panemaan pimppiänne peniksen päälle, niin mä kykenen.

Oot sinä hassu. :)

Kyllä meistä kaikki osaa laittaa pimpin peniksen päälle, mutta aika harva sinne penikseen (eli siis peniksen sisään). Siitähän tässä oli kyse. :D Ja voit varmastikin panna itseäsi miehesi munalla, vaikka se aika erikoinen ilmaisu onkin. Mutta miestäsi sinä et silloin pane.

Oot sinä hassu. :)

Kyllä meistä kaikki osaa laittaa pimpin peniksen päälle, mutta aika harva sinne penikseen (eli siis peniksen sisään). Siitähän tässä oli kyse. :D Ja voit varmastikin panna itseäsi miehesi munalla, vaikka se aika erikoinen ilmaisu onkin. Mutta miestäsi sinä et silloin pane.

Siis kaikenko voi panna vaan sisään? Ei voi panna kortsua kikkelin päälle, vaan laitetaan kikkeli kortsuun, niinkö?
Ei onnistu tulla mulle selittään mitään noin paksua...

Siis kaikenko voi panna vaan sisään? Ei voi panna kortsua kikkelin päälle, vaan laitetaan kikkeli kortsuun, niinkö?
Ei onnistu tulla mulle selittään mitään noin paksua...

Muutut viesti viestiltä hassummaksi. :)

Kirjoitit itse ensimmäisessä viestissäsi näin. "Miksei nainen voi panna pimppiään miehen penikseen? Kyllä mä ainakin meillä niin teen..." Tästä tämä keskustelu lähti etenemään.

Tota. Ap on ilmeisesti sitä mieltä, että seksissä toinen osapuoli (mies) osallistuu aktiin ja toinen osapuoli (nainen) on kohde johon paneminen suunnataan. Vähän niin kuin kenkä ja jalka: minä laitan jalan kenkään ja kenkä se vaan on objekti. Ei suinkaan niin, että mies ja nainen harrastavat seksiä tasapuolisina yksilöinä.

Ihan nyt tiedoksesi, että "panna" -verbillä viitataan yhdyntään tai ylipäänsä jonkinlaiseen seksihetkeen, ja käsitettä ei ole eksklusiivisesti varattu penetraatiolle. Jos sinun ei ole tapana osallistua seksiin muuten kuin ns. vastaanottavana kolona, etkä koe tekeväsi mitään, ts. panevasi, niin... onnea vaan. Suurin osa ihmisistä kyllä panee toisiaan tarkoittaen seksiä, johon osallisuu kaksi aktiivista osapuolta. Se, mitä kenenkin reikään laitetaan, ei ole olennaista. Meillä lesboillakin on tapana siis puhua panemisesta, eli seksistä, vaikka seksiin ei aina liity minkäänlaista penetraatiota.

Vai oliko se niin, että lesbot eivät tosiaan saa panna kun se oli varattu heteromiehille? Kiva kyllä tosiaan tietää, että joku (hetero) nainen määrittelee itsensä suurinpiirtein sivustakatsojaksi omassa seksielämässään. :D

Niin ja kun asiaa ajattelee, homothan sitten panevat vain about joka toinen kerta. Jos nimittäin sattuu olemaan seksissä bottomina niin ei voi sanoa edes panneensa. Kätevää teitenkin jos pitää valehdella omalle miehelle pettämisreissustaan. "En mä oo ketään pannut, kun mun muna ei ollut kenessäkään...". Oi näitä vaihtoehtoja, joita ap tuokaan meille tietämättömille esiin. :D

Ei voi panna hanskaa käteen, vaan täytyy panna käsi hanskaan.
En voi panna puseroa päälleni, vaan panen itseni puseroon.

Kyllä s..tana menee elämä hankalaks, kun pitää ruveta miettimään miten jatkossa mitäkin panee...

Yhteistyössä