Tuli tuosta tylsyys-ketjusta mieleeni, jotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
ei kai se oma elämäni sitten olekaan niin tylsää, tai ei ainakaan PIRUN tylsää.:saint:

Vaikka olisihan se etu, että useammin tylsistyisi. Tällainen penaalin terävin kynä...:whistle::laugh:

Siis, vit-tui-lek-sä mul-le? :D

:saint:Minäkö?:D

En suinkaan. Kunhan vain mietiskelen, mitä kaikkea elämässäni on ehtinyt tapahtua. Ystävättären kanssa nauroimme, että elämäkertani ei ikinä menisi läpi edes fiktiona, liian uskomatonta ja yliampuvaa... Ja jos joutuisimme/pääsisimme samaan vanhainkotiin yhdessä muistelemaan esim. renkaanvaihto-juttuja, saisimme oitis tuplalääkityksen ja sääliviä nyökkäyksiä: ovat mummot taas omassa maailmassaan, mutta onneksi sentään toisilleen seuraksi samoissa harhoissa.

Juu, omakin biografiani olisi sellainen "Juoksee saksien kanssa" -tyyppinen kirja, jota ei moni haluaisi todeksi uskoa, vaikka se sitä olisikin. Eilen sain varmuuden siihen, minkä olen tiennyt jo jonkin aikaa. Mies, joka esittää Sheldonia ( <= ) on mennyt kihloihin miehen kanssa. Ei mitenkään yllättävää ottaen huomioon kuinka paljon samaistun Sheldoniin/Jim Parsonsiin. Inside I'm gay.

Juu, omakin biografiani olisi sellainen "Juoksee saksien kanssa" -tyyppinen kirja, jota ei moni haluaisi todeksi uskoa, vaikka se sitä olisikin. Eilen sain varmuuden siihen, minkä olen tiennyt jo jonkin aikaa. Mies, joka esittää Sheldonia ( <= ) on mennyt kihloihin miehen kanssa. Ei mitenkään yllättävää ottaen huomioon kuinka paljon samaistun Sheldoniin/Jim Parsonsiin. Inside I'm gay.

Minä voin vain vasurina todeta, etä "I'm right in my head":saint:

:D Mua sentään nauratti tämä. Tai edes hymyilytti. Ottaen huomioon, että viime viikkoina ei juuri ole naurattanut mikään... Ehkä mullakin on toivoa.

Uusimmat

Yhteistyössä