Tuli vähän huono omatunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
:ashamed:

Toi meidän esikoinen on oikeasti todella harvoin kipeänä. Ja koska tuo lapsi on perusterve, niin ei ne harvoin olevat taudit muutenkaan ole niin iso asia.

Eilen jo koittelin, että ihan kuin olis vähän lämmin mutta en mitannut lämpöä, kun mun mielestä kaikki on koko ajan vähän lämpimiä. Mies sitten tänään mittasi siltä lapselta kuumeen, kun tuntui pikkuisen lämpimältä ja on niin hemmetin kiukkuinen. Lapsella olikin 40 astetta kuumetta :ashamed:

Vähän huono omatunto, kun toinen jää aina tuon pikkusiskon sairasteluiden varjoon, eikä äiti huomannut edes noin korkeaa kuumetta :|

mulla kävi melkein samoin pojan kanssa,vaikka onkin minun ainut lapsi.Käytin lääkärissä,kun valitteli korviaan,mutta en mitannut kuumetta,koska tuntu ettei enää ole kuumeinen.Lääkäri mittas 38,7.
Meinasin pudota penkiltä,tuo on pojalleni tosi korkea kuume mutta oli aivan pirtee ja parantuneen oloinen.
Meinas hieman hävettää lääkäris.:D

Onhan se ymmärrettävää että kun toinen lapsi on kipeä ja tarvitsee päivittäistä hoivaa, niin ei välttämättä toisen lapsen vointia heti huomaa jos ei mitään muuta oiretta ole kun kuume ja usein lapset jaksaa touhuta normaaliin tapaan kuumeesta huolimatta. Ja joskus varmaan tulee ajateltua sen perusterveen lapsen kiukutteluista että on mustasukkainen kun toinen saa huomiota sairautensa vuoksi.

Kyllä se monesti elämässä on niin, että asiat tajuaa vasta kun ne kokee itse :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Onhan se ymmärrettävää että kun toinen lapsi on kipeä ja tarvitsee päivittäistä hoivaa, niin ei välttämättä toisen lapsen vointia heti huomaa jos ei mitään muuta oiretta ole kun kuume ja usein lapset jaksaa touhuta normaaliin tapaan kuumeesta huolimatta. Ja joskus varmaan tulee ajateltua sen perusterveen lapsen kiukutteluista että on mustasukkainen kun toinen saa huomiota sairautensa vuoksi.

Kyllä se monesti elämässä on niin, että asiat tajuaa vasta kun ne kokee itse :hug: :hug:

No sitä minä olen tässä ajatellut, kun tuo on ollut niin kiukkuinen muutaman päivän. Kun sisko vie huomiota ja vielä tuo pikkuinen vauvakin vie huomiota
:ashamed: Ja minä olen motkottanut, kun tuo isoin on kiukutellut ja huutanut pikkusiskolleen ja rähjännyt minulle :(

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

No sitä minä olen tässä ajatellut, kun tuo on ollut niin kiukkuinen muutaman päivän. Kun sisko vie huomiota ja vielä tuo pikkuinen vauvakin vie huomiota
:ashamed: Ja minä olen motkottanut, kun tuo isoin on kiukutellut ja huutanut pikkusiskolleen ja rähjännyt minulle :(

No mene nyt ja halit pienokaista ja sanot että äiti ei ole ymmärtänyt heti että oot ollu kipee ja siks on ollu pinna molemmilla kai kireänä :hug: kyllä se siitä, suotta huonoa omaatuntoa kannat :hug:

No mene nyt ja halit pienokaista ja sanot että äiti ei ole ymmärtänyt heti että oot ollu kipee ja siks on ollu pinna molemmilla kai kireänä :hug: kyllä se siitä, suotta huonoa omaatuntoa kannat :hug:

Tuolla se nukkua tuhisee isänsä kanssa päiväunilla :heart: Tuo esikoinen on välillä vaan sellainen junttura, kun ei se voi sanoa että mikä sitä harmittaa :/ Saattaa kiukutella pitkään, eikä kerro että mikä harmittaa vaikka olisi joku syykin. Niin kuin nyt kipeä olo :/

Yhteistyössä