Tuliaisista ja viemisistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äitiiii

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
1 374
1
36
Ollaan lähdössä viikonloppuvierailulle pariskunnan luokse,joihin tutustuttiin etelän reissulla.Eli ei tietoa millanen koti(omakotitalo kuitenkin),tai oikeastaan ei tiedetä paljon muutakaan mausta yms.
Oiskohan riittävät viemiset,lapsille iiisot lauantai-pussit.Emännälle tosi iso ulkokryssa ja iso lyhty johon ostin vielä kynttilän sisälle.Sitten viedään vielä juomaa,niin lapsille kuin aikuisillekkin.
Kyselin kyllä jo emännältä ,että mitä voitais tuoda tullessamme,toivomus oli että itsemme ehjinä perille

Mä tekisin silleen, että kävisin vasta siellä paikanpäällä ostamassa jotain kun olisin nähny kodin. Jos siellä siis on mitään puljua, mistä ostaa jotain pientä

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mä tekisin silleen, että kävisin vasta siellä paikanpäällä ostamassa jotain kun olisin nähny kodin. Jos siellä siis on mitään puljua, mistä ostaa jotain pientä

Siis ensin menisit kylää ja sitten lähtisit ostoksille?
Paikkakuntaa tuntematta?

Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:

Paikkakuntaa tuntematta?

Siis menisin sinne, ehkä veisin ne karkkipussit lapsille. Kertoisin tälle naispuoliselle, että haluaisin ostaa jotain heille, pysyvää sellaista, ja että jos käytäis jossain paikallisessa kaupassa yhdessä. MÄ tekisin näin, mutta eihän se tarkoita, että sun pitäis tehdä samallai...

Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:

Paikkakuntaa tuntematta?

Siis menisin sinne, ehkä veisin ne karkkipussit lapsille. Kertoisin tälle naispuoliselle, että haluaisin ostaa jotain heille, pysyvää sellaista, ja että jos käytäis jossain paikallisessa kaupassa yhdessä. MÄ tekisin näin, mutta eihän se tarkoita, että sun pitäis tehdä samallai...

Enkä tee
:D ,sehän menis kuitenkin siihen että,"mistä tykkäät ja mitä sä haluaisit"
Mä oon sitä mieltä että,tuliaiset saa olla omaperäisiä ja ihan ite keksittyjä

Yhteistyössä