Hae Anna.fi-sivustolta

tuliko sinusta lentoemo?

Viestiketju osiossa 'Eläkkeellä' , käynnistäjänä seropin emäntä, 05.01.2010.

1. seropin emäntä Vierailija

Heippa
    muistatteko lapsuus ja nuoruusajan unelma-ammattia?
    Minulla se oli kauan lentoemäntä tai matkaopas.
    Ei tullut kumpaakaan, vaikka kielissä olin välkky ja työelämäni tein asiakaspalvelussa. Pitkä ura oli.
    En ole katkera, vaikkei nuoruusajan unelma toteutunutkaan.
    Nykyisinhän eivät nuoret enää 30-50 vuoden työuria saakaan lyhyistä pätkätöistä kerätyksi.
    Niin, ja pitkä tumma komea prinssi piti tulla valkoisella ratsulla prinsessaansa hakemaan.
    Ei sekään toteutunut, mieheni oli enemmänkin keskipituinen ja vaalea eikä se ratsukaan ollut kummoinen, joku ruosteinen vihreä Mazda...Heh, heh:)))

2. Kriva Vierailija

Minusta piti tulla eläinlääkäri, se oli haaveeni nimenomaan pikkutyttönä. Vähän isompana tyttönä haistatin koululle pitkät ja vasta paljon yli kaksikymppisenä palasin koulunpenkille, suoritin lukion iltaisin ja sen päälle opiskelin ja sain kun sainkin ihan hyvän ammatin. Sekalainen eläinlauma oli seuranani kaikki nuo vuodet, välillä niitä oli enemmän ja välillä vähemmän.

Nyt vapaaherrattarena seuranani on kaksi koiraa ja kissaherra. Sekään ei riitä, vaan käyn vapaaehtoisena auttelemassa löytöeläintalossa. Siinäpä vähän korviketta pikkutytön haaveille!

3. ikikukka Vierailija

Minä halusin modistiksi, ilmeisesti olin jo silloin "salataiteellinen", vaikken sitä tiennyt. Ei minusta modistia kuitenkaan tullut, eikä kirjailijaa eikä suomenkielen maisteriakaan, joksi sitten aikuisempana suunnittelin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri