Tulin äsken töistä ja sihautin siiderin auki- V*tuttaa niin paljon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt

Vieras
toi äijä.
On lomalla ja mitään ei ole täällä tehnyt.
Ei edes kaupassa ole käynyt päivän aikana. Kun kysyin että mitäs ootte syöneet niin kuulemma purkkihernekeittoa.
Voi persereikä! Lapset on sitten tänään syöneet muroja ja hernesoppaa purkista ja mä kuitenkin olin töissä 8-18.
Ajoin äijän kauppaan ja tosi vastahakoisesti lähti kun hänen piti autoonsa kuulemma maalata. Siihen hommaan oli karkaamassa samantien kun kotiin tulin.
Sitten jouduin vielä siirtämään 100 euroa miehen tilille kun ei kuulemma hänellä ole rahaa.
En tajua mihin sen kaikki rahat menevät kun koskaan ei rahaa ole.
No mä tietenkin ruokin lapset ensitöikseni kunnolla ja aloin siivoamaan ja laittamaan huomista päivää järjestykseen.
pakko oli tulla purkamaan pahaa oloa. Itkettää kun miettii koko touhua.

Mitään kantaa ottamatta muuhun niin mitä vikaa on hernekeitossa?

Mutta ymmärrän että ottaa päähän toi ettei mitään kotitöitä oo tehty. Se muakin välillä v*tuttaa. Ja tulee sanottua, ja riideltyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sympatiat:
Mitään kantaa ottamatta muuhun niin mitä vikaa on hernekeitossa?

Mutta ymmärrän että ottaa päähän toi ettei mitään kotitöitä oo tehty. Se muakin välillä v*tuttaa. Ja tulee sanottua, ja riideltyä.

Ei siinä kyllä mitään vikaa olekkaan. Jotenkin vaan ottaa nyt kaikki kupoliin. Ei vaan jaksa kaikkea aina itse.

Ap, miten sä et voi tietää mihin miehes rahat menee? Kyllä pitäis yhteistaloudessa olla selvät sävelet, mun mielestä. Sä tuut pitkän päivän jälkeen ja vielä ostat ruuat. Ja miks sä ajoit miehen kauppaan? Oliko kännissä? Olisit pistäny ite sen sinne, vai oliko kyse että maksuvälineet oli sulla? Ymmärrän ketutuksesi. Itse en katselisi kauaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Hyvä että on edes jotain ruokaa ollut kun kerta rahaakaan ei ole ja kauppaan ei siksi päässyt. Hernekeitto on tosi hyvää ja ravitsevaa.

No onhan se. Mutta ei olisi kuin tarvinnut mulle kertoa niin olisin sitä rahaa antanut. Olin ajattelematon kun oletin miehen käyvän kaupassa.
Huono omatunto tästä kaikesta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ap, miten sä et voi tietää mihin miehes rahat menee? Kyllä pitäis yhteistaloudessa olla selvät sävelet, mun mielestä. Sä tuut pitkän päivän jälkeen ja vielä ostat ruuat. Ja miks sä ajoit miehen kauppaan? Oliko kännissä? Olisit pistäny ite sen sinne, vai oliko kyse että maksuvälineet oli sulla? Ymmärrän ketutuksesi. Itse en katselisi kauaa.

Mä olen kysynyt. Monet kerrat olen kysynyt.
Ei kerro mulle mitään.
Ei suostu yhteiseen tiliin.
Eli en tosiaan tiedä mitä tehdä.

Kuitenkin tunnen panostavani myös miehen hyvinvointiin.
Hänellä on aina puhtaita vaatteita kaapissa. Minä myös ostan vaatteet miehelleni.
Ja paljon muutakin.
Mutta tuntuu että mieheni ei halua ajatella minun hyvinvointiani ollenkaan.
Ja kyllä myönnän ylireaoineeni tuon hernekeiton kanssa. Eli on se hyvää ruokaa ja olen sitä myös lapsille antanut.
Mutta en pelkästään sitä koko päivän aikana.

No toi oli kuin mun päivä... mies tuli töistä kotiin niin laps oli sanut syödäkseen aamulla palan leipää ja päivällä sit pakkasesta kaalilaatikkoa... mä vaan olen viime aikoina tosi väsy.
Piti mun kaupassakin tänään käydä ja siivottakkin olisin voinu...

Joskus vaan on näitä päiviä että ei millään jaksa... varsinkin tietty tässä vaiheessa raskautta mutta en mä miestäni säti jos tällästä hänen kohdalleen joskus sattuu.
Ja juuri tuollaista varten meiltä myös löytyy sitä hernesoppaa kaapista.

Tosin mä en vaan ymmärrä miksi perheessä omat rahat... ei mun varsinaisesti tarvikkaan ymmärtää mutta ko se harvoin on molemmille osapuolille ok.
Siis joo ymmärrän jos toinen vaikka olis joku pelihullu jolla kaikki tilillä lojuvat rahat menee esim. nettipokeriin tai johonkii...

Yhteistyössä