Tulipa erikoinen kirje tänään tuosta lähisairaalasta,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
äitipolille aika ensi lauantaina, mitä ihmettä? Eikö yleensä ajat anneta arkipäiville??

Tämä on varmaan sitä pelkopoli - juttua. Kun pyysin neuvolan terkkarilta lähetettä pelkopolille, että voin keskustella edellisestä synnytyksestäni ja mahd. pyytää tästä seuraavasta jo suoraan suunniteltua sektiota tai että ainakin saisin lupauksen, että jos synnytys ei kerta kaikkiaan etene minnekään suuntaan, niin sitten heti leikattaisiin.

Luulen, että sektion voi ehkä tästä lähisairaalasta (pieni yksikkö) saada helpommin, kuin tuolta 40km päässä sijaitsevasta isommasta sairaalasta.

Vaikka tietysti mietin mahdollisia sektion myötä ilmeneviä komplikaatioita. Koen, että sitten on pitkä matka isompaan sairaalaan, sen 40 km.

Mä olin vuonna 2008 kätilöopistolla normi äitiyspoili-keikalla lauantaina, siis potilaana. No mikäs siinä, höpinöitten ja tutkimusten jälkeen syömään ja leffaan :D

moekoe, noh ajattelin kuitenkin huomenna soittaa sairaalaan ja pyytää ajan siirtoa, koska meillä on ensi viikonlopullekin menoa. Onhan ensi viikko täällä hiihtolomaa lapsilla.

kyllä ainakin Rovnaniemellä aikoja annetan aikoja myös lauantaiian, myös röntgentutkimuksia tehdän lauantaisin ja aikoja annetaan myös satunaisesti iltaisin klo 19 asti.

ja terveyskeskukseenkin saa satunnaisesti aikoja klo 17 asti

Uusimmat

Yhteistyössä