B
bööö
Vieras
Ajateltiin päivällistää tänään pitkästä aikaa hesessä, minä, mies ja 5 lasta... ensin mietittiin ja vekslattiin, lopulta kysyin vaan että otatko hampurilaisen, ranskalaisia, limsaa? Juomien kanssa mentiin pöytään kun ensimmäinen aloitti "tää sraitti on liian kirpeetä"...ja osa juoksi jo leikkipaikkaan...sitten tuotiin syötävät: "en mää halua tällaista pientä hampurilaista kun toi sai isomman" "nää ranskalaiset on liian suolasia" "mun ketsuppikuppi repesi" "miks mä en saanut hampurilaista (koska tilasi pelkät ranskalaiset)" "mun juoma loppui ja on tosi kova jano"...lopulta puuskahdin että syökää loput, lähdetään Prismaan niin saatte sieltä pillimehut.
Ja kun päästiin kaupan kautta kotiin, niin ensimmäinen aloitti että "mulla on kamala nälkä"...
Eli menee taas ainakin vuosi ennenkuin meidän perhe käy hesessä syömässä
käydäänkö me siellä liian harvoin että meistä ei kukaan kamalasti nauttinut siitä ruuasta, vai missä vika? Ollaan käyty tavallisissa ruokaravintoloissa ja siellä lapset osaavat istua nätisti ja syödä annoksensa mutisematta.
Ja kun päästiin kaupan kautta kotiin, niin ensimmäinen aloitti että "mulla on kamala nälkä"...
Eli menee taas ainakin vuosi ennenkuin meidän perhe käy hesessä syömässä