Tulipa kyllä päivän naurut ulkoillessa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naurut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naurut

Vieras
Eksyttiin tytön kanssa leikkipuistoon juuri kun se oli mennyt kiinni.
Istuttiin sitten hiekkiksellä ja tehtiin kakkuja kun siihen pörähti n. 9v tyttö.
Tyttö oli todella kova kyselemään : "Ootko sä ton tytön äiti?", "Minkä ikänen sun tyttö on?", "Mikä sen nimi on?" , "Onko sulla vauva tuolla sun mahassa?"

Vastailin siinä aikani kuluksi ja tytöt alkoi leikkimään keskenään.
Sitten se vanhempi tyttö yht'äkkiä tokas " Miten sä voit olla ton tytön äiti kun sä oot noin nuori ? Sä taidat olla sellanen nuori äiti kun näytät ihan isosiskolta"

Selvispä syy miks muut äidit ei tuu pihalla/puistossa juttelemaan, kun kerta näytän vaan isosiskolta :D

Kuinka suuressa leikkipuistossa olit, kun kerran eksyit sinne? Jos sua muut äidit karsastaa, niin ne varmaan karsastaa siksi, että ovat huomanneet, ettet osaa ulos edes puistosta.

Alkuperäinen kirjoittaja naurut:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Minkä ikäinen sitten olet?

22v :D

kyllä mua kovasti nauratti siinä vaiheessa, naurattaa vieläkin.

No oothan sä nuori! Mikäs siinä niin kovin naurattaa? Mun mielestä toi oli ihan oikea huomio 9v:lta, varmasti näytätkin nuoremmalta kuin keskimäärin muut äidit, jotka ovat 30v. (Suomessa kaikkien synnyttäjien keski-ikä on 29v).

Mä kyllä tänään kauhistuin, kun tajusin, että voisin olla oman lapseni isoäitikin, jos oikein nuorena olisin saanut lapsen ja hän myös nuorena... ja olen sentään vasta 34v :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja naurut:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Minkä ikäinen sitten olet?

22v :D

kyllä mua kovasti nauratti siinä vaiheessa, naurattaa vieläkin.

No oothan sä nuori! Mikäs siinä niin kovin naurattaa? Mun mielestä toi oli ihan oikea huomio 9v:lta, varmasti näytätkin nuoremmalta kuin keskimäärin muut äidit, jotka ovat 30v. (Suomessa kaikkien synnyttäjien keski-ikä on 29v).

Mä kyllä tänään kauhistuin, kun tajusin, että voisin olla oman lapseni isoäitikin, jos oikein nuorena olisin saanut lapsen ja hän myös nuorena... ja olen sentään vasta 34v :)

No se siinä naurattaa että oon jo pitkään tosiaan ihmetelly miks muiden äitien kanssa on niin vaikeeta keskustella, monet vaihtaa paikkaa hetken kuluttua jne.. On vaan huvittavaa että sitten pieni tyttö sen möläyttää eikä kukaan niistä aikuisista :D

Ja sille kuka siitä eksymisestä sanoi.. Oltiin kävelemässä ja "eksyttiin" puistoon. Ihme asioihin täälä takerrutaan, murr!

Yhteistyössä