Tulipa mulle paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veekkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veekkuli

Vieras
Luin juttuja synnyttäneistä naisista ja tietenkin keho muuttuu synnytyksen mukana, onhan se nyt sanomattakin selvää.

Mutta nämä kommentit mitä naiset ovat omilta miehiltään saaneet:

Hyi sua läski paskaa.
En nussis edes pussi päässä.
Miten joku voi olla noin oksettava.
Järkyttävän ruma maha/jalat/tissit sulla.
Meikkaa että sua jaksaa katsella.
Pitää varmaan vieraisiin lähteä kun tollanen läski täällä kotona.

Jne jne. Miten jotku kuuntelee tollasta?? :o

Nainen, joka on tehnyt maailman ihanimman tehtävän ja synnyttänyt miehelle lapsen, ei hänen tarvitse tuollaista kuunnella, ei todellakaan!

Jokainen nainen on ihana ja rakastettava!

Ootteko samaa mieltä?

No, eipä kuulu miesten pahaa puhua naisestaan, mutta ei naisenkaan tarvi pullataikinaksi päästää itseään paisumaan.

Mutta kaikki on tietysti sitten suhteellistakin eli siis missä menee raja miehen kommentointiin. Vatsanahan venyminen ja arvet kuuluvat raskauksiin, ainakin jos niitä on useampi, mutta turha ylenmääräinen lihominen on sitten eri juttu. Jos vaimo on 20 kg lihonut, niin varmasti sellainen iljettää. Kyllä minuakin iljettäisi, jos miehellä läskit tutisisivat.

Tosin, viisas mies auttaa naista laihtumaan päästämällä häntä liikkumaan ja kannustamalla eteenpäin siinäkin asiassa. Haukkumisella tuskin saa mitään järkevää edistystä aikaiseksi.

Kyllä miehenkin täytyy vähän miettiä mitä naiselleen/vaimolleen sanoo. On ihan normaalia, että painoa tulee raskausaikana, eikä kaikkia vältämättä pois saa. Riippuu paljon myös ihmisen aineenvaihdunnasta. Ja eihän sitä heti synnytyksen jälkeen edes saa alkaa laihduttamaan. Minusta tuollainen mies joka puhuu noin vaimolleen, ei arvosta vaimoaan ja on lapsellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
joo ei kukaan sis noin puhua!!! |O
mutta ei synnytys näisesta lihavaa yms. tee... siihen vaikuttaa se miten itsestään huolehtii!

täysin samaa mieltä. Noin törkeitä heittoja ei tarvitse kenenkään kuunnella.

Muttamutta, musta on myös naurettavaa käyttää tekosyynä laiskuuteen sitä, että on synnyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on näreet:
mutta ei naisenkaan tarvi pullataikinaksi päästää itseään paisumaan.
mutta turha ylenmääräinen lihominen on sitten eri juttu. Jos vaimo on 20 kg lihonut, niin varmasti sellainen iljettää. .

Voi kamala! Mulla on tullu joka raskaudessa vähintään se 20 kg, eikä mun mies silti mua ole koskaan haukkunut... Ja lähtöpassit varmaan saisi, jos alkaisi sitä tekemään! Toisille nyt vaan tulee niitä rasvavarantoja raskausaikana enemmän, eikä sille voi mitään. Mulla on kyllä lähtenyt sit aina imetyksellä ja liikunnalla kaikki poiskin, et takas 50 kg aina palannu... Ja en enää kuvittelekaan muistuttavani teiniä, eikä kuvittele mieskään.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on näreet:
No, eipä kuulu miesten pahaa puhua naisestaan, mutta ei naisenkaan tarvi pullataikinaksi päästää itseään paisumaan.

Mutta kaikki on tietysti sitten suhteellistakin eli siis missä menee raja miehen kommentointiin. Vatsanahan venyminen ja arvet kuuluvat raskauksiin, ainakin jos niitä on useampi, mutta turha ylenmääräinen lihominen on sitten eri juttu. Jos vaimo on 20 kg lihonut, niin varmasti sellainen iljettää. Kyllä minuakin iljettäisi, jos miehellä läskit tutisisivat.

Tosin, viisas mies auttaa naista laihtumaan päästämällä häntä liikkumaan ja kannustamalla eteenpäin siinäkin asiassa. Haukkumisella tuskin saa mitään järkevää edistystä aikaiseksi.

tässätä miltei samaa mieltä.. ei se äitiys anna "syytä" päästää itseään rupsahtamaan..
arvet ja vatsanahka nyt taitaa kuulua asiaan mutta ne muut...
ei silti ei tuollaisia kommentteja saisi laukoa.. voi asian nätistikkin ilmaista..
tosin on munkin mies mulle sanonut että turha värjätä hiuksia kun ei se susta yhtään kauniimpaa/viisaampaa tee :D
onneksi tiedän että oli vitsi :D

Yhteistyössä