tulipa noista mummoista mieleen...

Hanskin mamma

Aktiivinen jäsen
01.06.2007
1 576
0
36
yks päivä menin ihan häkkelyksiin.. oltiin tytön kanssa ulkona, tyttö pyörällä ja minä kävellen. Tultiin risteykseen joka piti ylittää, tietä pitkin lähestyi mopopoika... sanoin tytölle, et pysähdy, kun yleensä käy niin, et kun menet tien yli niin sillä mopolle tuikataan siitä edestä tuhatta ja sataa... mut nyt ei... se poika pysähtyi, näytti et menkää yli ja odotti niin kauan et tien yli päästiin... menisin välittömästi kiittämään vanhempia hyvästä kasvatuksesta jos tietäisin kenen poika...

työkaverin kanssa just puhuttiin, kun on tottunut siihen et välillä nuoriso menee miten sattuu, niin sit kun on helmiä joukossa, niin menee ihan sanattomaksi ja hölmöksi...

Jotenkin tuttu homma :) edellisessä talossa ei lapsia asunut, mutta naapuritalon lapset kävi pissillä meidän pihassa, yrittivät viedä meidän leluja suoraan nenän edestä jne... Tässä talossa asuu tosi paljon lapsia, tosi kohteliaita ilmeisesti suurin osa, syöksyvät pitämään mulle aina ulko-ovea auki vaikka oisin vasta 50m päässä vyörymässä kotia kohti :xmas:

Joo mulle kävi viime kesänä sellanen juttu kun olin kaksosrattailla liikkeellä ja kävelytiellä oli joku remontti että vain puolet kävelytiestä oli käytössä.. Näin jo kaukaa että toisesta suunnasta oli tulossa ehkä 4-5 luokkalainen poika pyörällä ja jäin odottamaan että poika pääsee kapean kohdan ohi kun kuitenkin nopeammin sillä pyörällä kulkee kun minä kävellen.. Poika meni ohi ja kiitti kauniisti.. No parin viikon päästä kun samaisesta kohdasta olin menossa, vastaan tuli vanhempi mieshenkilö ja samatin jäin odottamaan kun hitaampia oltiin.. Mies vaan meni ohi eikä kiittänyt eikä mitään.. Sillon vasta mulla oikeen sytytti että kylläpäs se pikkupoika muuten olikin kohtelias sillon pari viikkoa aikaisemmin... :)

Yhteistyössä