Tulipa oudot menkat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Alkoivat tosi aikaisin, alle 14vrk. ovulaatiosta. Ekat 2 päivää tuli tuhrua ja 1 päivä normaalia vuotoa ja taas tulee vain vähäsen.
Käytän kuukuppia, niin pystyn tarkkailemaan vuodon määrää. Ekat 2 päivää meni ilman kuppia ja kun pyyhkiessä jäi paperiin punaista, otin kupin käyttöön. Nyt tyhjään kuppia 12h välein ja siellä on vain vähän rusehtavaa verta. Höh.
Menkat kuitenkin olivat jonkunlaiset, niin ei voi raskauttakaan epäillä, muutenkin raskausmahikset täysin olemattomat.

Mullakin tuli jokin aika sitten parit saman tapaiset menkat peräkkäin. Normaalisti mulla todella runsaat ja pitkät menkat. Ihmettelin tätä sitten gynelle, eikä sen mielestä ollut mitenkään huolestuttavaa. Mulla siis normaalistikkin erittäin epäsäännölliset kuukautiset(30 jopa 60 päivään), joten arveli että johtui siitä että kierto oli jäänyt lyhyemmäksi. Mulla rakkulaisuutta munasarjoissa joten kierron epäsäännöllisyys johtuu osittain siitäkin. Oli myös ehkä tullut hieman laiminlyötyä liikuntaa ja terveellisiä ruokailutottumuksia niin menivät kierrot sekaisin. Pari kiertoa oli siis tuollaisia ja on nyttemmin taas palannut kierto "normiksi".

Yhteistyössä