tulipa taas olo että kiittämättömyys taas huipussaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi veeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi veeeee

Vieras
mun kaverille oli mies kantoapuna muutossa.. sovittiin että maksaa 10e bensoja kun omalla autolla tulee ja meillä ihan sika tiukkaa.. noh 6h oli kantamassa tavarat pakattu miten sattuu kaapit täynnä tavaraa ja ne piti kantaa autoon kamoineen päivineen.. ei mitään kevyitä kuulemma olleet. akka vaan räkyttää vieressä.. ja on tiellä kokoajan. ukko tulee kotiin äksynä ja mustelmilla. oli viellä pitänyt joku heittää kaupunkiin ja oli kaveri luvannut maksaa siitä 5e. nyt sitten puhelimessa rupes siitäkin räkyttämään.. että kun hälläkin tiukkaa ja ei raaskisi.. hitto sanon mie. me ollaan lähes joka muutossa oltu apuna ILMASIKSI. ja hän muuttaa lähes joka vuosi.. kun tuo parisuhde on mitä on, eikä ota opikseen. hän ei yhdessäkään muutossa meillä apuna.. aina johonkin vedoten. vaikka kovasti aina hehkuttaa miten hän auttaisi kyllä jos olis sama tilanne muilla.. mutta isäntä just sano että tulipa paska fiilis taas tästäkin.. mun ois sit viellä pitänyt kävelemään lähteä tässä illalla hälle tavarat purkamaan.. siis ei mikään riitä.. ja paska ahne kaveri nyt sit oon... kun pyydetiin bensat rahaa siitä että päästään hälle kantamaan kamat. oisinhan mä lähtenytkin avuksi purkamaan mutta tähän aikaan pitäs mennä just... isännällä niin kipee käsi että ei saa totta lasta ees kannettua sänkyyn.

huomenna lupasin mennä sit avuksi.. menipä fiilis siitäkin.. nyt sit siellä on yksi purkamassa kaverina ja voi että on niin ihana kaveri hän.. miehelle ei ees kiitosta sanota. vaikka kahestaan joutu kantamaan yhen toisen miehenkassa kaikki kamat.. aika urakka oli. kiitos kun sain purkautua

Ite oon kyllä kaverille maksanu bensat (automaattisesti herranjumala) ja vielä tarjonnu ruuat ravintolassa (ei mäkkärin autokaista muttei nyt jotain rossoa kummempi) kun ei ota rahaa eikä korvausta muuten.

olipa p.ska kaveri :o

mä olin auttamassa tuttavaani messuilla kahtena päivänä vain sen ajan, että hän kävi lounaalla ja palkaksi hän väkisin työnsi kouraani 40 euroa... vaikka sanoin, että tulen ihan mielelläni (=kahvikupposen hinnalla) katsomaan väenpaljoutta ja juttelemaan ihmisten kanssa :)

Mä kyllä olen mieheni kanssa autellut aina kaikkia avuntarvitsijoita. Mutta ei meille kukaan mitään oo maksanut. Toisaalta en mä kyllä oo pyytänytkään. Olen olettanut että joku sitten auttaa meitä muutossa. Mutta kuinkas sitten kävikään. Me muutettiin miehen kanssa kahden. Peräkärryllä ja farmariautolla.
Kaikille muille tuli jotain, ja sen jonka piti tulla varmasti pakettiautolla meitä auttamaan, yhtäkkiä peruikin, mutta vasta silloin kun piti olla jo paikalla.
Että silleen. Ei auteta enää kun mun äitiä muutossa. Se on aina vienyt syömään tms. kiitokseksi.
Toisaalta, sen luona saa aina alottaa siitä että mitäs pakattais, kun se on niin huono organisoimaan hommia, että tavarat on vielä ihan levällään kun mennään sinne siirtämään laatikoita paikasta A paikkaan B. Se nyppii. Mutta sitä tässä ei kysytty.

Mä en kyllä menis auttamaan jos on noin kiittämätöntä. Sanot vaikka että kiitos mutta ei kiitos. Mulla on muutakin tekemistä. Toki ehkä vähän kauniimmin.

Muuttohommat on aina mun mielestä talkootyötä. Mut jos erikseen kerta sovitaan et bensakuluja maksetaan... Typerää käytöstä. Ja ilman kiitosta on varmasti surkeeta enää auttaa.

Meillä oli yks naapurin ukkeli auttamassa muutossa pari vuotta sitten. Pesukoneet ja lipastot kantoi isännän kanssa ja mä tilasin pitsat ja ostin keissin olutta kantajille. Tiesin et tällä naapurin ukolla on rahat aina vähissä niin ostin kauppareissulta vielä kiitokseksi 2 röökiaskia.

Seuraavana päivänä oli vanhan asunnon postilootassa viesti jossa se pyysi soittamaan, ja kun soitin niin halus 20e palkkaa eilisestä. Eli meni varmaan 40e tyypin 2-3h muuttoapuun. :D :D

Monet kerrat muuttoapuna ja muuttavina oltu mutta raha ei mun mielestä pyöri siinä kuviossa. Kaverit auttaa ja seuraavalla kerralla itse.

joo no jotkut on vaan niin itteensä täynnä että vaikka niille sanos ne kääntää sen asian niin että sä oot se pahis.. laitoin kyllä viestiä että meni fiilis nyt huomisesta.. että ite en ees ois ilinnyt ruvea urputtamaan jostain rahasta hänen siassaan.. mutta eihän se sitä tajuu kuitenkaan. tulee jotain takas varmasti miten oon ahne yms.. tekis sitä ilmasiksi jos pystys nyt ei voi. en rupea siksi ite lainaamaan rahaa että saan hänen kamat muutettua..

Yhteistyössä