Olin pankkiautomaatilla ja nostin 40 e rahaa. Unohdin tietysti ottaa rahat ja ehdin kävellä alle 15 metriä, kun huomasin asian. Käännyin tietenkin heti takaisin, kun näin automaatille kävelevän naisen joka pysähtyi automaatille ja kääntyi heti pois. Hän lähti kävelemään poispäin hyvää vauhtia ja lähdin hänen peräänsä, koska olin varma että hän oli ottanut rahani. Kysyin naiselta, ottiko hän automaatilta 40 euroa, vastaus oli kieltävä. Kysyin uudestaan, mutta en saanut itsestäni sen enempää irti. 
Menin sitten takaisin automaatille, jossa iäkkäämpi mies oli juuri nostamassa rahaa. Hänkin sanoi ihmetelleensä miksi nainen oli vain käväissyt automaatilla ja lähtenyt heti pois. Sinne menivät rahani.
Otin sitten tietenkin yhteyttä Stockmannin vartioihin, koska atomaatti oli Tapiolan Stockmannilla, mutta heillä ei ollut nauhaa juuri kyseisestä tapahtumasta. Tuo kaikki siis tapahtui varmasti alle 15 sekunnissa, joten olen täysin varma, ettei automaatti ehtinyt imaista rahojani takaisin. Ja aika outoa tietysti olisi, että juuri kun olin unohtanut rahani niin tuo nainen olisi vain mennyt "kääntymään" automaatilla.
Olisi pitänyt kerätä sen verran rohkeutta, että olisin sanonut naiselle vain että anna rahani takaisin, enkä alkanut turhia kyselemään.
Tuli kyllä ihan todella paha mieli. Ja harmittaa oma "nössöys", kun asia kerran oli aivan selvä. Miksi en vain vaatinut rahoja takaisin ja uhannut soittaa vaikka poliisille tai pyytää vartijat paikalle?? Omapa oli vikani, kun unohdin rahani automaatille, mutta kyllä tuo silti harmittaa niin paljon että itkettää. Sinne menivät joululahjarahat.
40 euroa on meidän kahden lapsen opiskelijaperheellemme todella iso raha.
Menin sitten takaisin automaatille, jossa iäkkäämpi mies oli juuri nostamassa rahaa. Hänkin sanoi ihmetelleensä miksi nainen oli vain käväissyt automaatilla ja lähtenyt heti pois. Sinne menivät rahani.
Otin sitten tietenkin yhteyttä Stockmannin vartioihin, koska atomaatti oli Tapiolan Stockmannilla, mutta heillä ei ollut nauhaa juuri kyseisestä tapahtumasta. Tuo kaikki siis tapahtui varmasti alle 15 sekunnissa, joten olen täysin varma, ettei automaatti ehtinyt imaista rahojani takaisin. Ja aika outoa tietysti olisi, että juuri kun olin unohtanut rahani niin tuo nainen olisi vain mennyt "kääntymään" automaatilla.
Olisi pitänyt kerätä sen verran rohkeutta, että olisin sanonut naiselle vain että anna rahani takaisin, enkä alkanut turhia kyselemään.