tulipahan käytyä kaupassa ja..

Markiisi musculocutaneus

Aktiivinen jäsen
20.05.2007
16 458
1
38
tampere
herrajee oli tyhjää..kattelin siinä useampaa kärryjen kanssa olevaa ihmistä ja kärryissä on kymmeniä paketteja jauhelihaa ruokaa yms.. :=0 no siinä sitte siirryin että joskos ottasin itelle ni edelleä oleva ukko lappas jauhelihapaketteja 10kärryyn..kysyin että meinaaks et riittää mut ei vastannu :D siirty lappaa muuta ruokaa.. no tyhjäthän ne oli sitte ne laatikot..
siis ihan järjetöntä :o
ja kassalle ku pääs ni huomas tän järjettömyyden taas...
|O

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
herrajee oli tyhjää..kattelin siinä useampaa kärryjen kanssa olevaa ihmistä ja kärryissä on kymmeniä paketteja jauhelihaa ruokaa yms.. :=0 no siinä sitte siirryin että joskos ottasin itelle ni edelleä oleva aukko lappas jauhelihapaketteja 10kärryyn..kysyin että meinaaks et riittää mut ei vastannu :D siirty lappaa muuta ruokaa.. no tyhjäthän ne oli sitte ne laatikot..
siis ihan järjetöntä :o
ja kassalle ku pääs ni huomas tän järjettömyyden taas...
|O

Ja sitten osa kotona pilaantuu kun ei ehdi syömään

Siinä vaiheessa varmaan revitään nyrkkirysyssä sikanaudat käsistä.
Ihmiset on ihan hulluja.
Ruoka ei lopu maailmasta.
Minä en osta yhtään mitään muuta kuin mitä tavallisestikkin ja jos lihaa ei saa niin se on sitten voi voi.
Kasvisruoka on hyvää ja maukasta =)

paras oli kyllä mun takana oleva rouva..noin 30 askia tupakkaa ja useampi kahvi :D tais elää niillä...
mä en tajua tota hamstrausta,ite voin elää vaikka kaurapuurolla 2viikkoa mut lapsille tarjoisin kyllä ravintorikkaampaa..mut ei voi minkää :/
ilmeisesti ne kuolee nälkään :saint:

paras oli kyllä mun takana oleva rouva..noin 30 askia tupakkaa ja useampi kahvi :D tais elää niillä...
mä en tajua tota hamstrausta,ite voin elää vaikka kaurapuurolla 2viikkoa mut lapsille tarjoisin kyllä ravintorikkaampaa..mut ei voi minkää :/
ilmeisesti ne kuolee nälkään :saint:

eiköhän sitä tupakkaa ainakin riitä :)

Me käytiin eilen. Ostin liekki ja hunajasiipipaloja, grilliboxin, pari pakettia jauhelihaa ja kanafileetä. En lakon takia, vaan sen taki että normisti ostan muutenkin enemmän kerrallaan.

Mie en muiden elintarvikkeiden loppumisesta ole niinkään huolissani, kuin korvikemaidon. Tänään pitäs käydä taas hakemassa... Mietin tosin sitäkin, että onkohan vauvankorvikemaito sellainen tuote, jota ovat velvollisia valmistamaan lakosta huolimatta? Tietääkö kukaan.
Ja nyt tajusin, etten tiedä onko nuo korvikkeet kotimaisiaa vai ulkolaisia :ashamed: Ulkolaisia tuotteitahan riittää, jos eivät ole lentorahtina kuljetettavia,

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Tommosii vauhkoja hamstraajia olette te mammat.

mä huomautin mies henkilölle :whistle:

Kuitenkin sen akka oli pakottanut sen ostamaan kaupan tyhjäksi, joten naisen syy

olitko se sinä sitte kaupassa :snotty:

Jos nakkeja ja makkaraa haluaa vapuksi ne kannattaa ostaa nyt. Voi olla että vapuksi niitä ei tule riittävästi kauppoihin. Jos työnsulku alkaa sit sen kolmepäiväisen lakon jälkeen. Mutta luulis että muutakin ruokaa voisi syödä kun lihaa,jos sitä nyt sattuu olemaan vähän tarjolla. Ja varmasti onkin. Olen kaupassa isossa marketissa töissä,ja eilen tosiaan näytti jo siltä että tavara loppuu,kun ihmiset hamstraa kun hullut. Eihän se tavara riitä kun yksi ihminen ostaa 5kertaa sen määrän mitä normaalisti ostaa. Isot tavarantoimittajat lakossa tavaraa ei saada lisää. Näin se vaan on. Itse ostin nakkeja vapuksi ne riittää meille. Voihan sitten tehdä jotakin muuta ruokaa...

Kuitenkin sen akka oli pakottanut sen ostamaan kaupan tyhjäksi, joten naisen syy

En ole käynyt kaupassa tällä viikolla

En ole käynyt kaupassa tällä viikolla

niin ei ole akka päästänyt kun ei kehtaa näyttää sua julkisesti

Siis onko tää totta?? Luulin että tää hamstraamisesta jauhaminen on liioittelua ja ihmisten pelottelua. Täytyypä lähteä kauppaan että saa sen jauhlihapaketin makaronilaatikkoon. Jopas on tyhmiä ihmisiä.

kaameeta mäkin kävin kaupassa. ostin kurkun, grillimakkarapaketin, pottuja, salaatin, fariinisokeria, 2 maitoa ja jotain levitettä leivälle. kuollaankohan me nyt nälkää.

Alkuperäinen kirjoittaja huuui:
kaameeta mäkin kävin kaupassa. ostin kurkun, grillimakkarapaketin, pottuja, salaatin, fariinisokeria, 2 maitoa ja jotain levitettä leivälle. kuollaankohan me nyt nälkää.

tuskin mutta pieni laihdutus tekisi hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Siis onko tää totta?? Luulin että tää hamstraamisesta jauhaminen on liioittelua ja ihmisten pelottelua. Täytyypä lähteä kauppaan että saa sen jauhlihapaketin makaronilaatikkoon. Jopas on tyhmiä ihmisiä.

joo kyllä se vain on totta ja tällä menolla tavara varmasti loppuu..:/

Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:

Just eilen oli juttua telkassa,haastateltiin jotain kauppiasta ni kerto et hamstrausta on.Huomaa myyynnissä.
Mä käväsin meijän prismassa 10aikaa aamulla ja karmeet ruuhkat :o

Yhteistyössä