Tulisko ikävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkuiita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkuiita

Vieras
jos lapsesi lähtisi isovanhempien matkaan 6 viikoksi etkä näkisi kuin viikonloppuisin?

Mulle tuli kun tytöt juuri lähtivät ja auto kun kaars pihasta niin itku tuli ja nyt on pää kipeä itkemisestä.

Ensi kesänä ovat jo sen ikäisiä että saavat olla kotona kaksistaan kun olen töissä...

Ilmeisesti tytöt ovat jo kouluikäisiä, tai ainaki lähelle. Mutta mä varmaan olisin onnellinen, ku on joku, joka huolehtii ja huolii mukaansa. Ymmärtäähän sen nyt erohetkellä ottaa koville, mutta ainaki teillä on tukiverkko takana. Kyllä se siitä helpottaa, toivottavasti ainaki :)

Alkuperäinen kirjoittaja Itkuiita:
jos lapsesi lähtisi isovanhempien matkaan 6 viikoksi etkä näkisi kuin viikonloppuisin?

Mulle tuli kun tytöt juuri lähtivät ja auto kun kaars pihasta niin itku tuli ja nyt on pää kipeä itkemisestä.

Ensi kesänä ovat jo sen ikäisiä että saavat olla kotona kaksistaan kun olen töissä...

Tottakai olis ikävä,mut oisin onnellinen,ku voisin olla murehtimatta töissä,et miten lapset pärjää yksin kotona.. meillä,ku ei tule olemaan ketään tukena.. :(

Vanhempi likka lähtee viikon päästä sunnuntaina mun tätin kanssa pohjosiin ainakin kolmeks viikkoo, eikä sinä aikana nähdä olleskaan, ja tuskin kovin montaa kertaa soitellaankaan, viestejä ehkä laitellaan useemmin... :wave:

Yhteistyössä