Hae Anna.fi-sivustolta

Tulivuorenpurkaus

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä laavavirta, 28.06.2005.

1. laavavirta Vierailija

Viime yönä olin mukana tulivuorenpurkauksessa, ketään ei vahingoittunut, sain ystäväni ja tuttavani ajoissa turvaan. Maankuori alkoi murtua, liikkua ja tulivuoresta alkoi valua laavaa, kaikki tämä tapahtui näissä kotoisissa maisemissa. Katselin kuinka upean kaunista oli kun laavavirta kulki vuorenrinnettä alas tasaiselle. Omakotitaloni säilyi täysin tuohoutumattomana, naapureita ei ollut joten ei niihinkään mitään vahinkoja tullut, maisema oli kuin jotain alankoa jossa ei muita naapureita ollut, vain kasvisto ympärillä oli palaneen jäljiltä. Itse asiassa maisema ei kuitenkaan ollut kuten normaalin tulivuorenpurkauksen jäljiltä eli palanut, siinä vain ei ollut kasveja eikä puita.
    Upea laavavirta oli mielestäni se joka siinä painottui sen tulivuorenpurkauksen kanssa voimakkaimmin, sekä se ettei vahinkoja tullut kenellekkään. ???

2. Sinilemmikki Vierailija

Wau!! Tuon olisin minäkin halunnut nähdä, merkitsipä se sitten mitä tahansa :)

Minusta näyttää sille, että jokin vanha kuolee pois, ja olet siitä todella onnellinen - uusiutuvaa elämää, henkisyyttä, kehitystä eteenpäin. Myönteinen tunnelma unessa takaa tämän :)

Purkauksen jälkeen alkaa uusi elämä - hitaasti, mutta varmasti: kasvillisuus tokenee, uusiutuu vähitellen - odota rauhassa. Uni koskee eniten omaa sisäistä kehitystäsi, koska siinä ei esiintynyt muita ihmisiä.

t. Sinilemmikki
    Rakkautta ja iloa sydämiin :)

3. kiitos ... Vierailija

Sinilemmikki, olipa kiva kun löysit selitystä tuolle.
    Jotain hyvää minäkin siinä kuvittelin olevan, luulisin että unen tunnelma olisi ollut erilainen jos olisi negatiivinen juttu kyseessä.
    kiitos sinulle, tuo uni liittyy pitkään pitkään ketjuun ja on varmaan viimeisimpiä siinä ketjussa. Saa nyt sitten nähdä onko tuolla jotain taikaa - aika kenties näyttää senkin.
    -mimmu-

4. Nyyti Vierailija

Niin, jokin pitkään patoutunut on lähtenyt purkautumaan. Tunnut olevan siihen hyvin tyytyväinen. Hieno ja hyvä uni. Elämänvoimia sinulle jatkossakin toivoo: Nyyti

5. -mm- Vierailija

Voi Nyyti rakas, saattaa olla että jotain patoutunutta löytyy vaikka kyllä minä ja ne jotka minut tuntevat tuntevat että ehkä ei kovin paljoa patoutumia kerkiä kertymään, kun olen luonteeltani aika lailla avoin ja vilkkaammanpuoleinen, sanat kerkiää kyllä pulpahtaa pintaan ja asiat puidaan sillon kun ovat ajankohtaisia, jopa vaikeatkin käydään läpi nyt ja heti.
    Ehkä sinne kuitenkin on jotain jäänyt pinnan alle jota ei itsekkään havaitse.
    Kiitos sinullekin

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri