"Tumpelo"-mieheni yllätti ihanasti! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnenkyynel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnenkyynel

Vieras
Mulla on hyvä aviomies, mutta ns. naistentöissä melko kehno, ei siis tajua yhtään että joskus pitää siivota kokata tai pyykätä yms. Hänen mielestä ne asiat vaan "tapahtuu" joopa joo..en halua nyt mennä anoppiini tässä avauksessa.
Mä kotiuduin synnäriltä vajaa viikko sitten ihanan esikoisemme kanssa :heart: Ja oho, kun tulin ovesta sisään, mies oli SIIVONNUT-siis ihan oikeasti! Kaikki oli tosi siistiä. Katse maahan luotuna hän ilmeisesti odotti nuhteita kuin huonosti on siivottu. Olin mykistynyt. Ja mieheni oli myös LEIPONUT-ihan oikeasti itse! Täyskäri oli valmiina, noh olishan sen ulkonäöstä jotain voinu sanoa jos olis ilkeä halunnu olla mutta mä itku silmässä halasin miestäni. Kakku oli superhyvää! Lisäksi hän oli tuhlannut aitoon samppanjaan!
Mut nyt tulee paras, se miks oikeestaan edes kirjotin tänne, hän oli ostanut mulle imetystyynyn. Luullen että se on sellanen tyyny millä nainen sitten synnytyksen jälkeen ISTUU koska pylly on niin kipiä :laugh: :heart: Mies oli mukana synnytyksessä ja järkyttyi näkemästään ilmeisesti enempi kuin tajusinkaan :)

Mun ihana siippani :heart: Teen millon vaan sulle vaikka kymmenen lasta :)

Ihana tuo imetystyyny juttu. Ihana tulla synnytyksen jälkeen puhtaaseen kotiin. Miehenikin oli siivonnut esikoisen syntymän jälkeen talon lattiasta kattoon... seuraaville ei ihan niin perusteellisesti...

Joskus on hyvä meidän naisten nähdä "metsä puilta" eli huomataan ne hyvät asiat miehissä eikä aina niitä huonoja. Hyvä mies siulla ja ilmeisen rakastava! Onnea ja pitkää yhteistä taivalta teille! Ja onnea tietenkin vauvasta!

Onnittelut koko perheelle uudesta perheenjäsenestä :heart:! Kummasti miehenkin silmät avautuvat nuille taloushommille ja taatusti saat jatkossakin ihania yllätyksiä, kun siippasi itse oma- aloitteisesti ymmärsi yskän :)... Mukavia vauvantuoksuisia päiviä teille molemmille!

Ja toi mun mies on sellanen iso "nallekarhu" voin vaan kuvitella kun hän sitä kakkua leipoi.. :D Mies joka ei varmaan kauhaa mopista erottaisi :laugh:

Mutta nyt osaa :o Täällä imuroidaan joka päivä edelleen, erotuksena vain se etten mä ole imuriin koskenutkaan. Enkä ole edes nalkuttanu :o

Ja kuvitelkaa mielessänne melkein nelikymppinen raksoja kiertänyt karski iso mies joka ei ole suunnilleen koskaan lapsia nähnytkään, vaihtamassa vaippaa kolmekiloselle tyttärelleen :heart: Meidän isi on kyllä tosi taitava. :)
Luulempa että hän hemmottelee tuon tytön piloille, ja minut :heart: :D

Yhteistyössä