tungetko lapsen leikkeihin...

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
mukaan väkisin, siis silloin kun leikkii vaik yksin tai sisaruksen kanssa, vai annatko heidän leikkiä ja sitten kun leikki loppuu menet mukaan leikkimään?

vai leikitkö ollenkaan lastesi kanssa?
mä leikin, mutta jos lapsi leikkii yksin ja on sen oloinen ettei tarvi seuraa niin en väkisin mukaan tunge. =) =)

En mene mukaan jos leikit sujuvat. Lähinnä istahdan lattialle ja otan kuvakirjan tai alan rakentaa palikoista jotain kun lapset eivät tee oikein mitään vaan haahuilevat ja aloittelevat riehumista. Kummasti ilmaantuvat viereen kun äiti istahtaa lattialle.

Jos nuo muksut hetkenkin leikkii keskenään kinastelematta ja niin ettei erotuomarina tartte koko ajan toimia niin takuulla annan niiden leikkiä enkä vahingossakaan mene sitä rauhaa rikkomaan.... :attn: :attn: :attn: :attn: :saint: Päinvastoin, pistän villasukat jalkaan ja telkkarin kiinni ettei idyllinen kupla mitenkään häiriintyisi. :laugh:

Ap:n kanssa samoilla linjoilla. Leikin kyllä lapseni kanssa jos hän sitä erikseen pyytää ja jos minulla juuri silloin on siihen aikaa, mutta useimmiten tyttö vaikuttaa leikkiessään siltä ettei erityisemmin tarvitse äitiä leikkiseuraksi.

En tunge mukaan vaan nautin omasta ajasta sillä välin kun poika leikkii itekseen, onneksi tekee sitä aika paljon.. :D
Mut tietty mä sen kanssa leikinkin, vaikken järin hyä siinä olekaan. :xmas:

Yhteistyössä