Hae Anna.fi-sivustolta

Tunisian levottomuudet. Turvallista matkustaa?

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä epäileväinen, 25.09.2012.

1. epäileväinen Vierailija

Hei! Minä ja meidän perhe on valinnut loman tunisiasta ja tarkoitus olisi lähteä 12 päivä lokakuuta. Olemme valinneet hotellin nimeltä marabout, joka sijaitsee soussen keskustassa. Varasimme matkat Detur matkojen kautta.
    Nyt vain epäilyttää nämä tunisian levottomuudet.. onko sinne turvallista matkustaa vai pitäisikö perua hartaasti odotettu matka?
    Tästä kyseisestä hotellista olisi myös kysyttävää. Minkälainen hotelli on? Ruoka? Allasalueet? Ranta? ja Onko tarpeeksi ohjelmaa?
    Olemme myös aikeissa varata retken aavikolle, jossa yöpyisimme teltoissa. Onko jollain jonkinlaisia kokemuksia näistä retkistä?
    Olisi todella kiva jos jakaisitte tunisia kokemukset kanssani.
    Kiitos

2. sohvi Vierailija

Sousse on hyvä ja turvallinen matkustuskohde. Hotelli Marabout viihtyisä erittäin hyvällä paikalla sijaitseva hotelli. Sen ranta on suorastaan loistava. Ruoka on keskinkertaista, mutta suosittelen silti puolihoitoa varsinkin perhelomailuun. Ohjelmaakin on, tosin syksyllä vähemmän, mutta matkatoimisto järjestää sitä erittäin paljon. Myös muiden matkatoimistojen oppailta voi kysellä hotellissa retkiä.

Olen kulkenut Soussessa ja ympäristössä varsin paljon yksinänikin takseilla, busseilla, junilla ja jalan. Ja minä olen sentään nainen, tosin jo iäkkäämpi. Aina olen saanut hyviä neuvoja asemilla, kaupoissa, kioskeissa jne. Englannilla pärjää hyvin. Ihmiset ovat ystävällisiä. Toki aina suurissa kaupungeissa täytyy olla varuillaan, ihan kuten Helsingissäkin. Liikenne on vilkasta. Epärehellisyyttä on niin siellä kuin täälläkin.

Sanoisin, että maassa maan tavalla ja ystävällistä vuorovaikutusta. Näin ei tule ongelmia.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri