Tunnen olevani niin niin väsynyt....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt äiti"

Vieras
Tähän elämään kun olen ihan yksin lasten kanssa ja huolehtia kaikki asiat vaikka kuvioissa on mukana lasten isäkin mutta hän ei osallistu nimekseenkään lasten elämää ym ei siis ole kiinnostunut ... suhdekin on hänen mukaan kärsinyt kun nuorinsyntyi noin 3 v sitten.
vaikka en itse koe sitä niin, ja nuorin on hänelle ollut alusta asti eitoivottu. Hän kohtelee nuorinta "huonosti" kun ei ollut mieleinen tulokas!
Meillä on 2 lasta pian 5v tyttö ja nuorin 3 vpoika.
Suhde on ollut yhtä helvettiä 3 vuotta sitä samaa riitaa,huutoa,syyttelyä ja haukkumisia tuon miehen puolelta. Olen itse uhri!!!
Ei oleketään sukulaista tai vastaavaa joka vois tukea,antaa edes lasten hoitoapuaettä vois levähtää....TÄMÄ ARKI JO UUVUTTAA!
Vielä hiljattain tytöllämme todettiin epilepsia, johon minun on päivittäin sopeututtava.... ja lastemme kehitys on jotenkin jälkeenjäänytkun miehen kanssa ollut tää ELÄMÄ YHTÄ HELVETTIÄ!
Meillä käy kyllä ptt kin mutta ei häneltä saa apua, on tunnen hänenstä että urkkii liikaa että itseä ahdistaa. toivoisin että olis joku tukihenkilö tai perhe joka vois auttaa vain että tarjoaisin lapsille hoitopaikan että sais ottaa hengähdyksen itselleni.... akkujani ladata!
Lasten käy kyllä päivähoidossa mutta siinä ajassa päivässä ei palauttua kun ukkoasiltijoudun kestää! Nekin päivät kun lapset ei ole kotona niin ukko jatkaa minua kiusaamista ym ja ei ole mitään yhteistäkään vaikka vois nekinpäivät viettää yhdessä jotenkin muuten kun helvettiä!

Yhteistyössä