Tunnetko ketään sellaista naista, joka oikeasti tykkää menkoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miss m"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miss m"

Vieras
Nainen nimeltä X suhtautuu kuukautisiin positiivisesti ja ne ovat hänelle "wau, tosi jännä ilmiö". Hänen menkkansa ovat vaivattomat ja helpot. Menkkavereen hän suhtautuu kuin pieni lapsi pissaan ja kakkaan, sitä pitää ihmetellä ja kosketella. X kokee kuukautisten aikana olevansa syvästi yhtä luonnon ja oman naiseutensa kanssa ja kuukautiset hän kokee niin että silloin keho puhdistautuu...

Sinä? Joku ystäväsi? :)

Vauva haaveissa ja menkat muuttuivat pillereiden lopettamisen jälkeen todella niukoiksi (muutama kolikon kokoinen pläntti pikkuhousunsuojaan ja se oli siinä) yli puoleksi vuodeksi. Olin tavallaan onnellinen (vaikka tietysti samalla pettynyt) kun tuli tämän jälkeen runsaammat menkat. Ajattelin ettei kiinnittyminen voi olla kovin todennäköistä jos minulle ei kehity juuri minkäänlaista "seinämää" kohtuun mihin munasolu vosi kiinnittyä.

Lisäyksenä vielä edelliseen: Olen tämän menkkojen "katoamisen" jälkeen suhtautunut menkkoihin enemmän positiivisena asiana vaikka raskaus ei ole yli vuoden yrittämisen jälkeen vieläkään alkanut. Ennen ne olivat välttämätön ja kauhea inhottava asia, mutta nyt suhtaudun menkkoihin niin, että ne kertovat ainakin joidenkin hormonien kropassani toimivan.

melkeen positiivinen juttu. Menkat pomppii miten sattuu ja välillä on muutaman kuukauden taukoja ilman kuukautisia vaikka en syö edes pillereitä. yleensä olen tyytyväinen kun ne tulee, mutta esim kauan suunnitellun kylpyläloman kohdalle osuessa ei niin kiva juttu...

Kun on kokenut sellaisia yli sadan päivän kiertoja, niin on oikeasti kiitollinen, iloinen ja onnellinen säännöllisistä menkoista. Kun vuosia sitten otin kuukupin käyttöön, menkat muuttuivat vaivattomiksi ja huomamattomiksi, joten en niistä sen ihmeemmin kärsikään. Menkkajomotukset ovat kuitenkin aika pieni hinta maksaa edes suhtkoht toimivasta systeemistä.

Nyt kyllä kirosin koko värkit alimpaan aliseen, kun vuodin pitkän tauon jälkeen koko toukokuun eiliseen asti. Se otti jo hitusen päähän.

Mulla tulee kuukautisverta niin vähän, etten juuri huomaa niitä. Ja kestokin 2-3 päivää. Että en niitä inhoa. Mutta jos mulla olisi kivuliaat runsaat menkat, niin varmasti vihaisin.

Eivät häiritse mun elämää, mutta eivät ole mikään erityinen iloisuuden aihekaan. Mun kroppa toimii kuin kello, ja tykkään siitä, että tiedän mitä kehossa on meneillään. Viikon tauko aviovuoteen "velvollisuuksissakin" on vain kivaa piristystä seksielämään ja lisää nautintoa suunnattomasti kuukautisten päätyttyä.

No empä tunne! Mä niin vihaan koko menkkoja, että jos olisi mahdollisuus poistattaa kohtu, niin tekisin sen heti! Ainoa hyvä puoli niissä on se, että tulevat niin säännöllisesti, joten voin laskea etukäteen milloin kannattaa sopia esim. mökkireissuja tms. 6 päivää joutuu olemaan ilman seksiä, turvottaa, vituttaa, naama kukkii jne, eli ihan syvältä koko systeemi!

Raskauksista ja imetyksistä johtuvien hormonimyrskyjen jälkeen, koin suurta helpotusta joka kerta, kun menkat alkoivat. Tai no, sen normalisoituneen hormonitasapainon huomasi varmaan vasta parien menkkojen jälkeen. Oli jotenkin niin ihanaa olla oma itsensä.

Yhteistyössä